Bukan Blog Kamu: WW # Sedih Sayu Hati Bila...............

Wednesday, January 30

WW # Sedih Sayu Hati Bila...............

kuasa ALLAH... ape pun boleh jadi................

*amik dari pesbuk*

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

19 2 ORANG KATA:

mama_yayang said...

tu lah..hargai setiap detik dgn psangan kite..gaduh2 tu rugi..nnt klau jd cmni, menyesal je sbb x gnekan mse yg ade sebaik2nye..

Rai Ourkizuna said...

sedihnya...

Mrs Lurve said...

allahuakbar...sayunya hati..

♥ ROS ♥ said...

ya allah...moga kita dilindungi dr musibah yang xdpt kita lalui..:(

Kesuma Angsana said...

ala... tiba2 mood sedih pulak !

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ish, sedih lah kalau camni

ros_reeza said...

sedihnya bila baca.. Ya Allah..

Mayang ABDUL RAZAK said...

sedihnya... kunjungan terakhir suami pada isterinya..

Cik Nur said...

sedih... =_=

Fieda Rafli said...

alahai..gambar tak keluar..sedih betul tak dapat tgk..

Nisah Idham said...

hurm.. sedey cerita ni..
sian kat wife dia.. mesti di luar jangkaan kan perkara ni berlaku.. semoga arwah berada di tempat org2 yang beriman...

Masya said...

ya allahhh... mesti dia rasa macam dalam mimpikan...

ct kektus said...

sedih... :(

LiNda said...

sedih,,,menitik air mata bce ni. Mcm mane la kalo kite ditmpat dia..:(

ariana said...

Moga kita dijauhkan dr perkara2 buruk mcm ni ye..mmg sedih kisah ni..

Kakzakie said...

Ya Allah... sayu pulak hati kakak baca N3 ini Bert.

Cho Zila said...

memang sangat sayu.. tak boleh digambarkan perasaan sang isteri itu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sediahnyerrr Ya Allah...sebab tu setiap detik n saat kita kena hargai org yg kita sayang kan

lelamaisara said...

ya allah..ape pon boleh berlaku kan....sedih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...