Friday, January 11

HANGAT Sepanjang Masa... aummm!!





Entry terperap hampir basi tapi masih boleh guna lagi..
Berikut merupakan entry sepanjang tahun 2012..
Oleh sebab saya sepanjang tahun lalu mengandung 9 bulan
eh mestila 9 bulan tak mungkin 12 bulan, maka dengan 
itu saya mencarik maklumat untuk rujukan saya sendiri
dan saya share di sini buat tetamu jemputan khasnya..
dan tak sangka ini pulak jadinya..................................
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




Nampaknya entry berunsurkan info kehamilan menjadi 'Lauk' buat saya..
kalau dulu sehari hampir 10 entry saya kejar demi mengekalkan UV
tapi sekarang dah banyak komitmen maka sehari satu entry pun cukuplah..
Atas bantuan entry2 begini dapatlah saya kekalkan UV 400 - 1000 ++ sehari
kalau ikut statistik Nuffnang.. kalau statistik blog ni 4000 - 10000 sehari..
sekaligus ini mementenkan iklan BE bergoyang menari dengan indahnya
setiap bulan tanpa rasa ragu-ragu lagi.. terima kasih Nuffnang.. i lap u..

Jadi kalau saya banyak cerita pasal kehamilan ke... kawen-kawen ke..
pasal baby ke jangan marah yaa hehe.. sebab saya tengah sediakan 'Lauk'
buat santapan saya sendiri dan juga tetamu jemputan khasnya...
sekian terima kasih buat semua pembaca blog usang ini... hewhewhew

15 comments:

- AZIE - said...

byk tue UV blog bert!

MizzTina said...

pasni blh la rujuk blog awk.. hehehe

Qhaifa Nur said...

panduan yang lengkap BERT...senang nak rujuk kemudian hari juga....

Miss N™ said...

perghhhh..!
seronoknya bila dah dapat 'lauk' ubtuk blog...!

senanglah nak cari entrykan..

nur ni masih tercari2..huhuhu

Madam iEeDaZ said...

wahhh lengkap semuanyer..leh jenguk2 nanti :)

ct kektus said...

bile lah kite nak dapat lauk macam akak ni. hehhee

Cik Rose said...

banyak ye uv blog Bert :)

Kakzakie Purvit said...

Kalau 'laluk' yg dihidangkan sedap tak mustahil org sentiasa suka kan Bert itu yg BE terus menari-nari..

Nik said...

wow..byk nyer pageviews

Sheila Adziz said...

wow... mmg best tu... harus cari blog bert nti... hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah lengkap...2nd baby nanti blh tgk2 sini hihihi

fieda said...

bab2 kehamilan adalah paling hangat kt sini ye..

Anonymous said...

mesti masyuk ni

are_lin@yu said...

wahh beznya kak..bgus2 info tu...menolong org jgk kan dpt pahala..hehe

lelamaisara said...

ok la tu sehari satu n3..sya seminggu satu pon susah nak buat n3..hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...