Bukan Blog Kamu: ISAAC NAWFAL - Kini 3 Bulan Pulak

Tuesday, January 15

ISAAC NAWFAL - Kini 3 Bulan Pulak


 Happy 3 bulan ini budak harini! Sungguh deras masa ni berlalu..
harini tade checkup pasal besok baru pegi checkup dan cucuk sekali..

Nak cerita sikit.. masa cucuk umur sebulan dulu beliau dicucuk oleh nurse
praktikal.. ntah apa silapnya nurse tu guna jarum yang agak besar..
sebab tula beliau menjerit kuat bagai halilintar tapi tak macam cucuk 
2 bulan.. cuma merengek manja tanpa mengade-ngade langsung..
dan saya perasan nurse yang terlatih itu telah menyucuk beliau dengan 
jarum yang paling halus.. sesuai untuk bayi.. hmm patutlaaaaa!!

ok semoga terus membesar dengan sihat, makin cerdik dan mengembem 
wahai Encik Nawfal.. kami sebagai mak apak kamu suka dan sayang
banget sama kamu dong.. moh layan budak fotogedix yang baru 3 bulan



sekian......................!



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

21 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Comellah Nawfal ni Bert. Bibir basah dgn lidah dia tu pun dah nampak menggeramkan juga.

MizzTina said...

gmbr 2nd tu dh mcm pempuan lak.. hehe

LiYa HaNiF :: said...

alololo comeilah nawfal nie... nk pinjam boleh... hehe

Cik Nur said...

alololo..comeinya dia..!!
geram nur tgk..!

Kesuma Angsana said...

he he he comey2 . Done clik2

Rai Ourkizuna said...

hamboii..kecik2 da pandai posing... hehehe..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

teringat kisah budak yg tertanam jarum dlm peha akibat kecuaian nurse

Mrs Lurve said...

comel! mcm budak besar dh

Nurulhuda Abdul Latip said...

comel lor..jap je dah 3 bulan kan..

are_lin@yu said...

comelnya nawfal grm tgk!

Pen Biru said...

salam singgah.follow sini :)

Kakizan Omar said...

macam nak gigit2 jer... ish ish ish.. :D

lupekanje said...

kejap je da beso anak ni..insyaAllah, didik bebaik, bia jadi anak yg berjaya dunia dan akherat...

ros_reeza said...

Comelnya dia. Sekejap je rasa masa berlalu dah 3 bulan. Moga membesar menjadi anak yang soleh :-)

ros_reeza said...

Comelnya dia. Sekejap je rasa masa berlalu dah 3 bulan. Moga membesar menjadi anak yang soleh :-)

ariana said...

Wah baru tiga bulan tp dah pandai bergaya depan kamera ni..comel plk tu Isaac Nawfal..:)

nik ros said...

moga membesar dengan sihat. makin tembam dia :)

Fieda Rafli said...

dah besar dh dia...

nini said...

kiutnya dia....=D

Nisah Idham said...

Isaac Nawfal..
awak sungguh comel.
pinjam pipi, auntie nak cubit. Mak awak kasi tak ??? :p

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comey sungguh dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...