Bukan Blog Kamu: Belajar Silat Secara Online..

Thursday, January 31

Belajar Silat Secara Online..








Alkisah seorang budak yang tak suka dicubit pipinya..
serta paling tak suka pakai topi... kalau dipakai topi serta dicubit pipi 
pasti beliau akan nangis teresak-esak.. tu je nak cite herherher



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

20 2 ORANG KATA:

Mrs Lurve said...

mummy dh boleh buat skrip drama nie hehehehe

Nurulhuda Abdul Latip said...

comelnya jap je dah besar kan..

Kakzakie said...

Ala... Nawfal auntie kalau jumpa macam Nawfal ni terus gomol - mana nak takut muka comel tak garang langsung:)

Jgn selalu cubit pipi nanti hilang selera makan. Cium tak apa.

MimahAjil said...

alolo comelnye Nawfal...mama cubit pp ye??cian dia...jgn silat mama plak tau..tk baik..dosa..:)

Rai Ourkizuna said...

hiyarkkk..haiyahhh...watchaaaa...

hehehe..comel sangat la nopal ni.. rajin ibu awak ambik gambar tengah silat ya..

ros_reeza said...

nak belajar..nak belajar.. kalau ini cikgunya :) hihi

Qhaifa Nur said...

kalau kita tengok adalah sikit-sikit macam seni silat he..he..

hai Nawfal yang comel dan ensem...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alolololo comey sungguh ai nawfal ni..mcm nk geget2 pp dia tu hehe

Nisah Idham said...

hehe pandainya budak tecik ni. pandai juga si mummy yang menyusun dialog. nawfal . nanti macik belajar silat ni dr nawfal ye.. tapi macik tak bole koyakkan baju. nanti macik tutup muke sendiri hehehehe

lelamaisara said...

hehheheheh..kelakar la bert ni....same macam alesya mase kecik dulu tak suke pakai topi...

Fieda Rafli said...

senyum sorang kak fieda dibuatnya...hihiihi..kreatif bert ni..

Kesuma Angsana said...

amboi bukan main lagi hehehe

nur said...

cute!!!! heee...blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...

Cik Nur said...

kenapa nopal mkin hari makin comel..?
nak comel macam nopal jugakkk..!!

:)

Semut Senyum said...

ahhaha... comelnye nopal ajar aunty bersilat ye.. ahhahaha

owh tak suka cubit pipi ek.. meh aunty picit2 pipi tu kasi lagi menangis. ehehhehe.... geram!

MizzTina said...

wakaka..laka² la nopal ni.. geget pipi tu kang.. bior nanges meraung²..

Tihara said...

oh dia bersilat la tu..cute :)

Cinta Misteri said...

hahaha....comel jer issac. seb baik tk jadu otromen, sila tangan smpi kluar fire

nik ros said...

comelnyer dia.

are_lin@yu said...

hahaha sian nawfal jd bhn experimen..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...