Bukan Blog Kamu: Amirul & Atiah : Sedekad yang lalu...

Friday, January 18

Amirul & Atiah : Sedekad yang lalu...





11 tahun yang lalu di Uitm Seri Iskandar kami telah berkenalan
 sekitar Jun 2002 berkawan kemudian bercinta pada Januari 2003,
 bertunang pada Jun 2010, seterusnya berkahwin April 2011 dan
 akhirnya beranak pinak dan segalanya telah berlalu tanpa sedar
masa begitu setia menjalankan tugasnya sebagai Encik Masa...

Januari tiba lagi.. pastinya tetiap tahun tarikh kurafat keramat
ini sentiasa di ingatan dan disambut mesra alam oleh kami..
Meskipun boleh je sambut enibeseri kawen2 tapi mana boleh buang
tarikh 19 Januari 2003.. bila tarikh ni muncul mesti teringat zaman
mode-mode dulu hikhik.. enibeseri kawen sambut nanti la bila tiba..

eh 19 esok kan.. sok tak on9 kot..  tu pasal storimori arini.. jangan mare..
 Antara hadiah yang saya kasik tersimpan dari gobok cik suami
terjumpa oleh saya sewaktu kemas2 barang... alahai nostalgianya
benda ni.. malu plak rasa bila tengok balik hakhakhakhakkphhuii..

Terjumpa gambar lama.. gambar yang atas antara hadiah yang saya kasik..
gambar bawah antara hadiah yang diterima..kebanyakkannya telah pupus
ditelan zaman.. mana ntah barang2 ni hihihi.. ader la tinggal 2,3 barang je..

Semoga ikatan tanpa tali rafia yang mengikat pinggang kami sentiasa utuh
 dan tidak goyah biarpun dilanda tsunami mahupun ribut topan..
Harapan tinggi melangit agar hubungan ini kekal abadi hingga ke Sorga..
Buat daddy Issac Nawfal.. Mummy ucapkan selamat ulangtahun
centancenton yang kesekelian kalinya.. Terima kasih atas segalanya..
Hanya Allah sahaja yang boleh balas jasa, budi baik daddy
pada mummy selama ini.. ailebiyu beribu2 lemon..


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

23 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

semoga berkekalan..aminnn

lelamaisara said...

amin...semoga berkekalan hingga ke sorga..:)

Kakzakie said...

Ikatan tanpa tali rafia ini lagi kukuh Bert. Kalau tali rafia boleh reput - yg ini insya-alllah hingga ke jannah..amin

Mrs Lurve said...

11 tahun kenal lamanya tue..alhamdulillah, semoga ikatan nie terus kukuh dan bahagia..

Masya said...

semoga berkekaLAN... BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT

Warna Warni Kehidupan said...

memori yang takkan lupa.. moga kekal bahagian hingga ke syurga..

Kakizan Omar said...

wahhhh.... semoga berkekalan hingga ke syorga.. :D

Qhaifa Nur said...

kenangan yg indah tersemat disanubari buat selamanya...
moga kekal bahagia hingga hujung nyawa..amin

Nisah Idham said...

hehe akak suke anibeseri ni..

>> semoga kekal hingga ke Jannah.. (^_^)

ros_reeza said...

lama ye, 11 tahun tu :) moga berbahagia bersama ye :)

Che Rosliza Che Mat said...

Memori daun pisang ya bert hihihi..memang seronok di kenang balik..

Cik Nur said...

aminn..! moga berbahagia hingga Jannah..!

Kesuma Angsana said...

moga kekal bahagia selamanye ye

are_lin@yu said...

wahh ini mmg jodoh dr dlm perut lg ni..hihi..lma eh knl..alhamdulillah dah kwin ada anak pn sekarang..msti lg bahagiakan..hehe

Rai Ourkizuna said...

semoga berkekalan bert.. happy anniversary~

cikpingu said...

aminnnn.. selamat ulang tahun... :)

!eNa PnG said...

Wahh..
Tahniah..
Semoga berkekalan hingga hujung nyawa..:P

LiNda said...

bile dah lame kenal n bercinta ni memang byk le barang2 nostalgia kan. Linda pun kumpulkan semua brg2 yg dia bagi, tahun ni dah 6 tahun bercinta..cepatla kawin..haha

Pn. Sheila said...

alahai sweeetnyer... smg bahagia, n diberkati sentiasa, kekal ke akhir hayat...

nik ros said...

dah lama gak tu.11 tahun dah yea.
semoga berkekalan hingga ke syurga.

LiYa HaNiF :: said...

moga berkekalan smpai ke jannah yer bert..

ct kektus said...

lama tu bercinta. moga terus kekal dan bertambah cahaya mata. hihii :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amin..semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke syurga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...