Bukan Blog Kamu: Tempat yang DOSA untuk dilawati....

Monday, January 21

Tempat yang DOSA untuk dilawati....





Banyak tempat berdosa kalau kita pergi tempat tu..
salah satu tempat dosa kat sini lah... tengok betul2 ya!!

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




mana ni ? teringin pulak nak pergi haha...!!
jangan maraaaa... nanti kene jual.. hewhewhew



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

19 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

uishh, xmo pegi la..berdosa.. hahaha

Kakizan Omar said...

hihihihi.. dosa dosa dosa.. tak der ker yang pahala .. :D

Kesuma Angsana said...

he he mcm2lah

nik ros said...

ade jugak nama restoran mcm ni. ada ker org singgah agaknya..hehe

Cik Kamoo said...

dosa hitam neh...hahahahha

Qhaifa Nur said...

bos kedai, tukar nama lainlah...he..he..

LiYa HaNiF :: said...

hahaha.... ada gak kedai nama dosa corner ye hehe.. macam2..

are_lin@yu said...

hehe ada jugak nama ni..

Kakzakie said...

La... macam tak ada nama lain. Tak naklah pergi Bert hihi...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

adoooii..
igtkan nite club td..
huhu, wakenabeb!

Pokok Manggis Depan Rumah said...

bahaya pegi sini.. Nanti berdosa.. :-)

Cik Nur said...

hihihi..colorful tulisan tu..
tapi dosaaa..hihihih

ros_reeza said...

uuu, tak mau..tak mau..

ct kektus said...

eh kak, kang bertambah-tambah dosa nanti. haha

gurau saje. :)

Warna Warni Kehidupan said...

eh.. ada lak restoran nama camtu.. haha takut pulak nak masuk.. dosa..huhuhu

lelamaisara said...

hahaha..nakal nye kamu ni bert..ade pulak tempat macam tu...

Mrs Lurve said...

ada pulak tmpt nama gini ehh hehehehe

Nisah Idham said...

hehehhe akak tak marah dik..
akak gerammm jeee nak cubit pipi yg cumel tu boleh ???

hehehe ni bkn kat M'sia kan... haha serba salah nak masuk !! hikhikhik

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dosa dosa jangan pergi tau hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...