Bukan Blog Kamu: Wordless Wednesday # Tali pusat kene cabut?

Wednesday, October 24

Wordless Wednesday # Tali pusat kene cabut?






Harini 24 oktober.. tarikh jangkaan bersalin saya sepatutnya..
tapi dah keluar 15 oktober yang lalu.. dan baru harini tertanggal 
tali pusatnya yang menjadi penyambung makanan antara kami..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

Mayang ABDUL RAZAK said...

ALO LO COMEI NYER BB.. TAHNIAH ATIAH...

Mrs Lurve said...

cepat tertanggal tali pusat tue..kdg2 ada baby yg lama kena tgu baru nak luruh tali pusat tue

are_lin@yu said...

hihi ada baby lg..mcm ikt mka husben akak lah..hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Comelnye dia.. :-)

Nafisya Ismail said...

comellnyeeee :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

qalief dulu ngam2 hari ketujuh luruh tali pusat....comelnyer isaac nawfal ni

Kakzakie said...

Bila dah tanggal pusat bermakna tangis pun dah kuranglah Bert. Dia akan lebih selesa utk tidur. Nak pakai pampers pun dah senang..

Sedapnya mata kakak pandang muka dia Bert..

Cik Nur said...

tarikh sepatutnya bersalin, tercabut tali pusatnya ye.. bijak budak ni..!

Huda said...

comel dia, cam iras suami kan, hehe

Qhaifa Nur said...

bila tali pusat dh cabut, lega semuanya...
nk mandi dah senang ni...

Kesuma Angsana said...

comey & cute !

Che Rosliza Che mat said...

dah tanggal tali pusatnya...cepat betul...geram tengok baby..

Rai Ourkizuna said...

gebuss

eMMe said...

cepat gak luruh tali pusat Isaac... senang skit nak jaga kan... org tua2 ckp, kalo cepat luruh tali pusat, budak tu dengar kat, mudah2an ye Bert...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...