Bukan Blog Kamu: Isteri-Isteri Sentiasa Dara.. bestt!!

Monday, October 29

Isteri-Isteri Sentiasa Dara.. bestt!!






Petua untuk kaum ibu menjaga diri agar sentiasa jadi macam
 'abqaro' menurut ayat di dalam Surah al-Waqiah. 


('Abqaro' ini bermaksud perawan yang sentiasa menjadi perawan)
 Ayat ini elok untuk diamalkan setiap hari oleh kaum ibu 
untuk menjaga kesihatan luar dan dalam. 

Caranya:
Lepas solat Isya', ambil air segelas, baca Al-Fatihah sekali, 
Ayatul Qursi sekali dan Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7 kali.
 Tiup dalam air dan minum. Niat dlm hati utk menjaga kecantikan
 diri dan untuk kebahagiaan rumahtangga Insyallah...


PETUA DARI 
Dr. Fatimah Az-Zahra 



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

18 2 ORANG KATA:

:: Mrs.Eady :: said...

nice!

Mrs Lurve said...

ada jgk azie kongsikan dkt blog...boleh amalkan nie

aimi adilah said...

nk amal kn r =)

LiNda said...

huhu,,nnti dah kawin kene amalkn ni. eh, ke dri bujang dah boleh amlkan..

Cik Nur said...

menarik info ni, kalau si dara pun boleh amalkan tak..?

Qhaifa Nur said...

baik utk kita juga.....

eMMe said...

InsyaAllah... boleh la diamalkan ni...takmo la main bomoh2..yekk~

ieedaz @ mama_isha said...

wah menarik ni..:)
insyAllah nak cuba nanti..

Kesuma Angsana said...

tq share ye !

Karukord Jagau's said...

insya'allah...kalau ada isteri nnt saya suh dia baca nih :)

Tentang Kita said...

menarik sungguh info nie...khas tuk isteri2 yg ingin jd perawan

♥ ROS ♥ said...

Phewiittt.... :)

Rai Ourkizuna said...

wahh..wahhh...wahhh...

sekian..

hahaha...

are_lin@yu said...

lpas kwin nk amal lah..hehe

Bitt (doubeIS) said...

nice sharing :)

fieda said...

ermmm..menarik..

Che Rosliza Che mat said...

nice info...boleh amalkan nanti..

lelamaisara said...

oh..nice tip..akan saya amalkan..insyaallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...