Bukan Blog Kamu: Saya Blogger Negeri Sembilan

Wednesday, December 29

Saya Blogger Negeri Sembilan

Terpanggil untuk menjoinkan diri dalam kategori terbaru

dari Blog Pilihan Malaysia iaitu

Kategori Sahabat Blogger mengikut Negeri

saper raser2 nak join moh join..




Nama sebenar-benar sejak azali seperti di IC

>>> Dolu-dolu kan masa mak saya ngandungkan saya.. dia kate nak ubuh name nadia.. tapi saya dah lahir di muka bumi ini terus luper ape nak letak… terus pakcik saya bagi nama Umu Atiah…saya sorang jer nama huruf U… adek badek saya yang lain lagi 7 sume name N… camtulah kisah asal usul name saya….





Bukan nama sebenar sejak sekolah bukan di IC

>>> Name pemes saya orang panggil BERT… dapat masa sekolah dulu… besela kawan2 ejek2 serta suke gelar2.. tah cemana dapat nama BERT.. terus lekat sampai sekang…. Camtulah kisah asal usul name samara saya……



Status hubungan antara saya dengan lelaki yang bergelar kekasih

>>> saya sudah bercinta agak lame… cinta gadoh cinta gadoh januari nanti leh sambut enibesari yang ke lapan… june 2010 aritu kami dah bertunang.. insyallah tahun 2011 kami menikah pule…



Cara nak hubungi pula?

Facebook : https://www.facebook.com/albertowalbouque

Password FB : ***********

Email : albertowalbouqueowkay@yahoo.com

No telepon : 016-888****

Twitter : http://twitter.com/#!/viniyamey

Mespes : ntah tak ingat dah.. lame tak main..

Frenster : jawapan seperti di atas


Daerah jajahan yang telah ditakluki dengan eksen

>>> Mak saya cakap saya lahir di Port Dickson.. masa lahir tu mane saya tau saya lahir di PD.. masa saya dah pandai bace baru saya tau saya lahir di PD bila tengok surat beranak masa nak g kelenet.. saya dudok PD sampai tingkatan 2… pastu kan saya pindah ke Batu Kikir pula masa tingakatan 2 jugak lepas ayah saya meninggal dunia… sob sob sob…so penginapan saya yang di batu kikirlah.. kalo tak tau batu kikir di mana mungkin peta boleh membantu.. yang penting batu kikir bukan sempadan golok mahupon pulau sipadan…



Tempat tinggal yang tetap

>>> Kira batu kikir tula tempat penginapan saya yang tetap seperti dalam IC…Kat sane ader mak saya dengan kakak saya.. sebab kakak saya keje kat sane.. dulu sebelum keje kat subang jaya skang ni saya keje ngan kakak saya tau..


Tempat tinggal untuk sementara

>>> saya keje skang kat subang jaya… so sementara ni saya duk di umah kampeni.. di subang jaye la.. takkan saya nak dok Tanjung Malim ataupon Seremban pule… susah sket la nak pegi keje kalo camtu kan.. so saya duduk la di subang jaya skang.. tapi saya tetap blogger dari Negeri Sembilan… pas kawen nanti berkebarangkalian besar saya akan duduk di negeri Perak pula mengikut suami yang mengajar di sane…


Apa yang menarik di tempat saya?

>>> Negeri Sembilan banyak jugak tempat yang menarik.. mungkin blogger lain dah cerita banyakk kan? So saya specific sket… saya nak cerita tempat menarik di Batu Kikir sahaja…



Ok yang pertama kat sini ader Hutan Lipur Jeram Tengkek..ini adalah kawasan air terjun yang sangat sejuk serta dingin bak salju di danau rindu nyanyian mamat exist..

Kalo dari umah saya nak pegi sangat dekat… dalam 3 hari jalan kaki, 2 hari naik beca, satu hari naik basikal, setengah hari naik lori, dan 10 menet naik kete… so pilihan di tangan anda…




Kat sini juga anda boleh berkelah, buat maksiat pon banyak, bermandi mande bersuke riye dengan beriye-iye, mensekodeng wanita2 seksi tengah bersiram, buat terjun tiruk, membeli belah makanan segera yang dijual serta pelbagai lagi aktiviti yang boleh menambat hati anda…jemputlah datang…





Seterusnya ialah Teratak Za’ba di Kampung Bukit Kerdas Batu Kikir… dalam teratak ni ade produk pelancongan bermotifkan pendidikan yang boleh diguna pakai oleh pelajar, ilmuwan atau pengkaji2 purba sejarah serta tempat perempuan simpanan koleksi Za’ba selain daripada Arkib Negara atau pon UM..





Kawasan ni dekat dengan sawah padi.. oh maaf di atas adalah gugel dari sawah mane ntah…tapi sawah yang berdekatan dengan teratak ni memang cantik.. ramai peranten beraksi lucah untuk mengambil gamba untuk dimuatkan dalam album gamba mereka.



Ok yang terakhir juge dikesempatan ini saya ingin mempromosi satu kelenet yang baru ditubuhkan pada awal februari lalu KLINIK RAWATAN PENDAMAI di Batu Kikir juge yang telah didoktori oleh kakak saya sendiri… klinik ini bertujuan untuk mempokuskan pada rawatatan pesakit dadah.. so sesiapa ader kawan2 atau sedara mare yang terlibat dalam penyalahgunaan dadah dan mahu dipulihkan agar tidak menjadi bangkai bernyawa boleh lah datang disini untuk mendapatkan rawatan….rawatlah sebelum parah.. untuk servis rawatan laser bagi membuang tattoo serta rawatan untuk melicinkan wajah pon boleh juge mengontek saya hahahhaa.. sori2 terpomot plak.. hehehhehehhee…


Ok itu sahajalah tempat2 menarik yang boleh dilawati di Batu Kikir.. sekian harap maklong…nak cerita banyak2 takut jemu pule.. ok… jumpe lagi di lain ketika….




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

Farahanis Waheda said...

salam dari BPM (:
hidop nogori !

TWEETY BERT said...

yah hidup nogori bebeh

Admiral Hafiz said...

jom join gathering utk blogger kat seremban esok!



Mini Blogger's Gathering ( Seremban ) : 1 Jan 2011

TWEETY BERT said...

oh ketinggalan sudah waaaa

hacker said...

"hari ini hacker wat sambungn entry mngenai mngenali lelaki part 2...cius hot...sal pmpn pon ad..."

♥cik fyza ♥ said...

waa tahniah da tunang~

Sal Liza said...

Nak Tanya.. Tahu x Homestay dekat dengan sawah.. Tq3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...