Friday, December 3

Blog oh Blog

Punyer lame ku pendam hasrat untuk

menjawab soklan cik BA nih..

Manjang bizi jer..

petang ni free sket bleh aku nak terai menjawab

soklan2 si blogger pemes emes ni hehehhee…



  1. Usia anda berblog ..

>>> meh sini aku bukak pekung belog aku meh… usia sebenar belog aku jap yer kawan2… aku kira.. kalo tahun 2008 patu sekang dah 2010 maknenyer dah 2 tahun la kan.. tapi selama setahun aku memencilkan diri.. hanya mengapdet tak siapa pun tahu.. *sedih* sob sob sob.. sebab aku wat private la ekekeke…. Semenjak tahun 2009 barulah aku raser nak keluar dari kepompong.. terasa jadi rama2 plak yang bebas terbang ke sane kesinun….



  1. Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog

>>> tak siapa pun pengaruh kerna.. aku sebelum ni dah masuk dunia blog juge.. tapi masa tu zaman frenster.. so apdet dalam blog frenster saje… patu ader sket pendedahan maka aku tuka ke blogspot.. tahun pertama masa tu tahun 2007.. patu terbiar camtu je.. apdet bape2 entry saje.. patu dengan rase eksen aku delete semula… *tepuk dahi* masuk tahun 2008 aku wat balik ekeke… *ngade2*



  1. Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog

>>> macam diari la… aku ingat cerita personal je boleh.. tapi bagusnyer blog ni bleh share segala bende.. yang paling hangat serta hot umat2 manusia gunakan blog sebagai medium untuk berbisnes.. jual kain.. jual tudung.. jual baju… jual diri.. ehhh ehh yang tu tak bagus!!!!



  1. Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..

>>> antaranya sekang ni suke masuk blog pemes emes.. blaja dari mereka.. contohnya Nadia Bayu, Hanis Zalikha, Irene Nadia, Aizul dan tak luper juge Encik Ben kiter hehehe.. uopss.. ni bukan bodek.. tapi ngayat lebeh ekekekeke….



  1. Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT

>>> saya suke ajar pasal blog kat kawan2 saya.. ramai yang dah terpengaruh dengan hasutan saya.. ahhahahah *gelakjahat* biasanye saya terangkan.. tapi macam biasa la buang masa… sebab buta IT kan.. maka dengan rase ikhlas.. aku buatkan ajer senang.. sama ada secara langsung depan mata ataupun secara tertunda.. bila dah pandai.. maka aku ajar saje pakai mulut becok aku nih.. maka pandailah diorang berblogging dengan sendirinya….



  1. Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?

>>> yer betul tu… blog mampu mempengaruhi life saye.. antaranya kan.. saya rase kawan saye makin ramai.. lebih mesra alam serta yang paling penting sekali maklumat2 yang saya peroleh itu boleh jadikan panduan hidup kerna saya suker belajar dari pengalaman orang lain.. itu sangat bermakna… seperkara lagi.. saya suke terjah blog2 lawak kerna itu menceriyakan hidup saya tatkala saya dalam kedukaan…


Itu sahaja…

kalo berminat nak jawab soklan2 ni..

g terjah blog encik ben kita…





7 comments:

Admin said...

Salam .. singgah sini tgk entri yang BEn suruh buat tu.

http://hasrulhassan.blogspot.com

Salam perkenalan.

BERT said...

salam singgah~

syazana amira said...

lama jugak berblogging.. hehe..
dulu nana pun updte kat friendster saja..

teruskan berblogging :)

BERT said...

yer.. same2 kite beblogging serta berkawan kan hehe

Anonymous said...

berblog memang best ;)
ADA AWARD NTOK AWAK
"1.Coolest Blogger Award??"

BERT said...

mekaseh kimicnol.. nti sy amik award awak yerh

azzey said...

TWEETY BERT: Hampir x jumpa dgn blog awak.....rupa2nya awak dah tukar nama blog ek? dulu sharing is loving kannnn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...