Bukan Blog Kamu: Saper KHAIRUL FAHMI?? tak kenal ponn

Thursday, December 30

Saper KHAIRUL FAHMI?? tak kenal ponn

Memang tak kenal pon dia sebelum ni..

Sebab saya bukan peminat bola pon kui kui

Tetibe jer lepas tengok dia secara live

Dalam tivi semalam barulah kenal beliau ni sape..

Oooo.. sangat hebat beliau malam tadi…

Tah baper kali dok melalak2 bila tengok bola depan pintu gol..

Saat itu dapat diselamatkan oleh mamat ini..

Waahh terus jadik kagum dengan beliau…



Arini tetibe tau yang dia ader aweks…

Dah tengok pon blog dia…


Masih dalam keadaan terkejut beliau dengan terjahan

Demi terjahan sebab kunjungan orang ramai

Yang teruje melihat awek beliau serta beliau sendiri..

Dengan aku2 skali terkinje2 memolo blog ituh…

Hahaha.. aku kan blogger jakun..

Kalo dapat satu bende mesti nak jakun hahahha

(adehh.. penulis telah mengaibkan tuan blog)


Aper pon.. taniah mesia!!

Sebab korang terpaksa cuti esok…

Haiyya!! Aku sangat gembira ini macam!!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

man yusoef said...

bile korang ni nak habis cerita pasal Khairul fahmi ni...bahahaha

TWEETY BERT said...

hahaha ntah.. tengah jakun lagi ni biasa la tuh hahahaa

Siti Safiyyah said...

eh kejap, agak2 safee sali dh ade gf gak ke? hehe

TWEETY BERT said...

kalo tader leh la mohon hahaha macho per hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...