Monday, December 13

Pantun Memantun



semenjak 2 menjak ni dengan spontan lepas sajer entry dibuat
mesti aku nak sertakan pantun...
ohh pantun itu memang direka khas bertemakan entry...
secara spontan & tidak ditiru mane2..




rase seronok plak tiap kali merepek membebel serta merungut..
ader pantun terselit..
ni mesti pembawakan dari dulu2 ni...
aku memang suker mereka pantun..




nak masuk pertandingan berbalas pantun tak pernah ada masa sekolah..
so aku lepas kan gian itu di sini....
terbawak2 plak tahun lepas waktu aku jadik cikgu sandaran sekolah menengah..
ajar bahasa melayu plak tuh.. haha...sastera aku kejap...




agak2 kalo aku wat entry disertakan pantun ader orang tiru tak...
sukatilah nak tiru ker tak..
ni identiti terbaru saya lah kira2nya....
dengan ini aku mengistiharkan serta berkuaat masa serta merta...
aku nak memartabatkan budaya pantun2 ni dalam blog aku nih..
amacam... hehehe...




mari berpantun dalam blog..
dalam blog ader pantun..
letak pantun dalam blog..
mari kiter pantun memantun...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...