Bukan Blog Kamu: Mali's Corner CKT terbaekkk di KL

Tuesday, December 21

Mali's Corner CKT terbaekkk di KL

Kater orang la bukan aku kate..

Sebab aku tak kate aku cite jer kat sini…


Cecite.. cecite… cecite…


Ini kunjungan aku kali keberapa ntah..

Tapi baru sekang rase nak cite2 kat sini plak hihi…


Orang katela bukan aku kate..

Aku cite jerk at sini…


Cecite.. cecite… cecite…



opss ihsan google yerk..

Yerla orang kate…

CMT (cakuwetiyau) kat sini paling sedap kat KL

Ni pon kwan2 bawak masa belajar dulu..

Dok Gombak so dekat la nak pegi

Sebab dekat setapak kalo tak silap ini tempat…


Fuhh kalo pegi tak sah la kalo tak berato panjang2…

Aku tak la suke ngan CMT ni…

tapi kat kedai jer ni aku suker banget…

kalo beli sepesel dapat pinggan besar plus udang mau 10 hekow!!

Rase pon sedap.. saper yang penah datang n makan musti tau ni..




waktu aku ngan beliau tengah brato...
ha ni aku senep pakai kemere empon bimbit jer..
nak amik gamba pakai kemere digital rase aib plak..
sebab mesti orang kate aku jakun tapena datang.. hohoho...


tengok...
ramai orang...
pon senep curi2 gak.. buat2 tengok empon bimbit..

padahal tengah curi gamba hohoh..
aisehh tadapat penoh plak....


2 pinggan sepesel...
memang kenyang gilakk!!!



sori gamba tuan tanah tidak disenep..
nanti orang kate jakun plak..
so bek tapaya... ramai orang malu2 hohoho

fuhhhh... dah ader kedai skang dah.. mane ni yerh....
ni pon gamba curik kat gugel.. huww hueeee...
arini lantik diri sendir jadi duta ML CKT dengan tak malu..
meh datang sini meh.. pasti puas hati..
hoyeahh hoyeah...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Encik MamaT said...

oo.. ramai kata sedap... tapi tak penah p lagi... merata aku p hampes je... huhu

TWEETY BERT said...

terai la sini...

My Little Diary said...

salam

saya mmg penggemar char kuew teow.. :D
tapi tak pernah lah lagi rasa kat tmpt ni.. hehe

TWEETY BERT said...

akk kene pegi.. memang terbaekk!! kat setapak ni kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...