Bukan Blog Kamu: Kursus Kawen

Friday, December 17

Kursus Kawen

Giler lehembab nak hapdet..

sajer nak buang mase lapang nak msuk cter ni leh ker??

Kejadian ini terlah terjadi pada bulan lepas kalo taselap 5 & 6 nov…




waktu ondawey ker tempat kusos...
sile hipokrit tanampak ketembaman yg terserlah...
haha sorila bro.. muker lu tanampak...
kemera yang salah..
bukan salah tangan saya yang pendek...
hue hue heu

dah macam rambut avatar plak
selendang aku kater si amey...





Hmm

Nak kawen pon kene kusos kan…

Pada saper yg belom pegi lagi kan..

Aku sajes kat korang pegi la JAIS punyer..

Kat shah alam… betul2 depan masjid besar shah alam tuh…

Sebab aper… tersangat la bess serta tak mengantok pon..

Ostat2 mereka sungguh lawak macam raja lawak…







makan malam di kedai kopi taman tasik shah alam..
cett bajet nak womantik2 bagai...





Kusos dah pegi.. pasni nak buat aper plak yerh…

Encik tunang sayer akan abih balaja bulan 2 nanti..

So kami nak kawen pada bulan …… nanti…

Waahh siyess nak bersikret plak.. huehuehue…






makan nasik goreng sajer hokey...
tapi nasik aper ni yerh..
luper dah...







Ooo bleh tahan stress juger yer nak kawen nih…

Fuhhh macam2 dah ni.. ader dah 6 bulan bertunang…

Nak masuk dah tahun 2011.. harap sumer berjalan lancar…




saya rindu nak kawennnn yeyeahhh!!

heee hueee heuuee... geliw2..







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

M a W a D D a H said...

tak lama dah la tue...:)

TWEETY BERT said...

hihi.. insyallah..

misz beauty said...

thanx for following my blog dear... bru pi kursus ye... hehehee... neway mana2 punya kursus pun memang best la dear... i pi yg kat damansara pun maveles... =)

selamat dalam membuat persiapan perkahwinan...;-)

TWEETY BERT said...

ohh gtu ker.. sy ingat shalam jer yg bess hahah.. ok2.. insyallah..

ainiayu said...

hahaha....akk tompang geli2...kusus kawin mmg best...sape yg ngantuk masa kusus kawin mesti dia kene kawin pakse tu....hahaha

lawak lak tingat kedai kupi tasek tu....ade sekali akk melilau keliling tasik cr kedai kupi tp tk jumpe....sbbnye akk dok byg kedai kupi tu cam gerai2 je...rupenye nama dia kedai kupi....kekeke...naya adik akk tunggu berejam

TWEETY BERT said...

hahha cter kak ayu... adehhh camtu ker hhahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...