Bukan Blog Kamu: Piala Suzuki - Malaysia vs Indonesia

Monday, December 27

Piala Suzuki - Malaysia vs Indonesia

Aku takla suke sangat nengok bola…

Tapi kalo pawe saya ajak teman nengok..

Saya nengok jerla.. sebab suker nengok reaksi beliau beraksi

Dengan penuh emosional… hua hua hua…

elehhh cam besss jer tgk bola kan..

Bess la jugak kalo polo dari awal…

Kalo dah tengah2 tu cam malas dah nak nengok…


Malas nak citer panjang..

Semalam nengok la jugak bola mesia lawan endon tu..

Kat television bukit jalil rumah sajer…

Gamat sungguh.. segamat kat stadium pule rase..

Bingit biler perkataan gol berkumandang…

Aku jerit golllllll jugakkk sekuat hati tapi dalam hati

Sebab egois pule nak jerit kuat2..

Hilang sudah ciri2 gadis endon mesia pule nanti…

Maka aku menunjukkan reaksi dengan senyuman

Yang paling manis semanis kerang busuk

Tatkala dapat gollll sebanyak 3 kali itu…





mekasih kosmo...



Taniah mesiaa!!!

Jumpe rabu depan di stadium di negara endon pule…

(yeke rabu? Org katela bukan saya kate)

Harap menang lagi di negara jiran itu…

Goodluck lah untuk pemain2 mesia…

Malaysia Boleh!!!!!!!




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...