Bukan Blog Kamu: Baling Bowling Terpelanting

Friday, December 10

Baling Bowling Terpelanting

Untuk pertama kali kami berdua-duan

Kalo sebelum ni beramai-ramaian

Membuang masa lapang bersama

Bermain boleng dengan rase enak sekali sebab tak ramai orang

Di summit USJ jer.. senang.. dekat ngan umah..

Kalo jalan kaki pon buleh sampai amik masa seharian suntuk la..

Kalo naik kete lam sepoh menet sampai la kot..



Oleh kerana aku jarang2 main binatang ni..

Maka tidak lah seterer beliau…

Macam biasalah aku mesti jadik pengalah punyer…

Bowling ni bukan bidang aku la yerh..






kelihatan beliau asyik mengapdet status di facebook...
eh bukan rasenyer tu.. tengah mengentrikan name2 pemain hebat!!




Perbuatan aku membaling bola ke longkang

Adalah kegemaran sejati …

Nak sedapkan cerita dapat jugakla aku spare 2,3 kali

Serta strike satu kali jer…

Sungguh bodoh diri ini main bola baling nih….


Tapi kalo lawan catur dengan aku..

Memang jaranglah dia menang…

Haaa yang tu memang bidang aku…

So bleh la nak gelak eksen sket dengan beliau…





diri ini yang eksen mengangkat bola baling yang tak jelas
kelihatan di belakang
akibat badan yang gempal serta gumuk..



Akhirnya dia tetap jadi pemenang

Manakala aku tetap jadi pengalah dalam segmen baling bola ni….

Tapelah aku redha jerla dengan ketentuan Illahi

Akibat ketidaktereran main baling2 boling ni….



Di akhir permainan..

Terpakse lah aku banje dia makan

Dengan rase sedih serta hina

Akibat ketidaktereran bermain permainan

Yang tak mencabar pale otak aku nih..

Hahahha….LOSER!




aksi sang pemenang... yerla dah 2 orang jer main..

sorang pemenang sorang lagi pengalah la yer tak...

kalo 2-2 nak menang saper plak nak jadi pengalah...

biarlah ku beralah jadi pengalah..

aku pasrah dengan takdir itu.....



Akhir bicara….

Main boling di pusat boling

Baling bola baling asyik terpelanting

Jangan gelak guling-guling

Sebab baling bola asyik terpelanting…



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Hanis MY said...

sooo sweeett hehe...salam kenal

TWEETY BERT said...

hehee salam kenal juge cik hanis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...