Bukan Blog Kamu: Tahniahhhh!!!........... Al-Fatihah.........

Thursday, September 13

Tahniahhhh!!!........... Al-Fatihah.........







 Pertama sekali nak ucap tahniah buat kedua adik ipar kami..
saya dapat biras baru pada 24 Ogos yang lalu dan adik ipar saya ni
telah dikendurikan pada 25 Ogos di Kampung Gajah, Perak...
Kenduri biras saya juga telah selesai minggu sudah pada 1 Sepember
di Chendering, Kuala Terengganu.. tu yang cite jalan jauh tu.. 


adik perempuan pada suami saya.. merangkap
adik ipar saya serta suaminya merangkap biras saya hohoho...
tahniah buat Ola & Amin.. selamat pengantin baru.. moga bahagia
hingga ke sorga serta dikurniakan zuriat soleh solehah...




suami saya juga dapat biras yang baru apabila adik saya 
pula kawen pada 7 september yang lepas dan dikendurikan
8 september bebaru ni... belah biras suami pula akan dikendurikan
pada 30 september ni bertempat di Sabak Bernam Selangor...
yang lucu sikit bila biras dah bersembang panjang barula tau,
yang mereka sesama jurusan Ukur Bangunan di Uitm Perak..
tak jumpa sebab berlainan batchnye la.. kecik je Malaysia ni hihi..

Tahniah buat Nurul & Syahril.. moga bahagia
hingga ke sorga serta dikurniakan zuriat soleh solehah...

raya tahun 2010 sewaktu menziarah kubur ayah..

dan juga tarikh hari ini... 12 September... 
Al-Fatihah buat arwah Ayahanda saya yang telah meninggal
dunia pada 12 September 1998... masa tu saya berumur 14 tahun..
Semoga roh beliau tenang di sana dan dirahmati Allah...





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

tahniah dapat adik ipar..hehe..alfatihah utk ayah akak..
ayu dah add kt fb nti approve ya ;-)

Wanieys said...

tahniah dpt biras baru hehehe..al-fatihah untuk arwah ayah bert

Qhaifa Nur said...

tahniah & alhamdulillah majlis dah selesai....
tahniah juga dapat adik ipar baru....

al-fatihah juga buat arwah.....

Masz Sidek said...

tahniah akak dpt ahli keluarga baru... dan alfatihah buat arwah ayah akak...

ros_reeza said...

nak ucap yang sama jugak.. tahniah sebab dapat orang baru dalam keluarga.. dan takziah atas pemergian itu ye.. al-fatihah....

Kakzakie said...

Tahnioah buat yg baru membina masjid dan mengenal erti hidup berumahtangga.

Buat arwah ayahanda al-fatihah...

Cik Nur said...

Al-fatihah buat arwah ayahda bert..:)

Sue PeLik said...

tahniah kepada pengantin!
tahziah jugak dari saya! khlgan org2 tercinta!

eMMe said...

tahniah buat pengantin...
oh yg gi kenduri kat Tengganu ari tu erk Bert, sampai gak mak buyung ke Ganu nun jauh beribu batu... tahniah juga kat diri sendiri kan.. hehehe...

Takziah n Al Fatihah wat arwah ayah Bert... moga sentiasa aman di sisi Allah swt...

Momo said...

yuhuu...pelamin tuh cantik la akak...:)))

Cikgu Ma said...

alfatihah utk arwah ayah...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah buat adik..
semoga berbahagia.. :-)

Alfatihah semoga arwah sejahtera di sana..

Che Rosliza Che mat said...

Tahniah buat adik ipar...Hubby CR orang kampung Gajah perak jugak....CR orang ganu hihihi...Kampung Gajah kat mana? Hubby CR batu hitam...

Al-fatihah Buat arwah abah ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...