Bukan Blog Kamu: Bagi 10 alasan tertidur di pejabat!!

Tuesday, September 11

Bagi 10 alasan tertidur di pejabat!!




Bila anda tertangkap oleh bos apabila sedang tidur di pejabat,
jangan risau ikut jer alasan-alasan bernas seperti di bawah ni..

1.       "Jururawat di klinik tadi cakap, perkara macamni selalu
berlaku apabila seseorang itu mendermakan darahnya."

2.      "Tadi tu salah satu cara istirehat yang effektif seperti yang di ajar
dalam Kursus Pengurusan yang saya hadiri atas arahan BOS"

3. "Saya tak tidur la Bos, tadi tu saya cuma bermeditasi untuk mencari
penyelesaian tentang masalah yang dihadapi syarikat ni"

4. "Alamak, kesan ubat batuk saya minum malam tadi tak hilang lagi"

5. "Kopi kat pantri room dah habisla Bos."

6. "Keje sapa nih masukkan ubat tidur dalam teh aku?"
(dengan nada marah ke arah rakan sepejabat)

7. "Saya tak tidur tapi sedang menjalani latihan
yoga untuk menghilangkan stress"

8. "Saya tadi cuma sedang mengeluarkan contact lens
tanpa menggunakan tangan."

9. "Orang yang gila kerja macam saya mempunyai jam biologis
 yang unik dan berbeza dangan orang lain."

10. "Maklumla pengantin baru.."(tersipu malu)


keh keh keh... selamat mencobaaa......






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

Sue PeLik said...

hehehe tak der pejabat lagi jadi tak tau mcm mana alasn nak bagi nanti hehehehhe

Rai Ourkizuna said...

ahahaha..alasan pengantin baru tak boleh blah...

Kakzakie said...

Jgn bos suruh balik sudah...

Mrs Lurve said...

sy suka seme alasan nie, tp kalo xnak bg alasan..lari kejap tdo dkt surau..selalu wat g2, ehh x kdg2 je wat hukhukhukhuk..

eMMe said...

hurm... alasan akak kan Bert, kenyang sgt la makan tadi, hehehe..
tido jap boleh tak.. alaa.. dpt lelap seminit dua jadi la... padahal, 30-40 min pun jadi.. pergh! nikmat nye tido pas makan tgh ari, hahahaa...

Kesuma Angsana said...

he he he,, alasan yg x boleh blah betul

Cik Nur said...

hahahahaha...mengeluarkan contans lens tanpa pakai tangan....lawak2...!

are_lin@yu said...

hahaha memang lawak lah...

dear jomlah join http://says.com/my/arelyna/invite..ayu register saja pn dah dpt rm5..skrg mkin naik sbb da yg klik..t leh ayu ajar ;-)

Qhaifa Nur said...

makan ubat selsema, memang ngantuk...
macam-macam alasan ada.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...