Bukan Blog Kamu: Asyik bermimpi......... Apa kaitannya?

Tuesday, September 18

Asyik bermimpi......... Apa kaitannya?



Sekarang lagi kerap pulak mimpinya.. boleh kata setiap hari!!
mimpi ape? saya selalu mimpi nak beranak la.. dah dapat anak la..
Dari sebelum mengandung mimpi dapat anak.. petanda nak 
mengandung kata orang.. bila dah mengandung lagi kerap mimpi..
pelbagai watak dan wajah yang dah muncul.. sekejap laki..
sekejap perempuan.. haha.. yang pasti budak/anak itu comel2..

Baru2 ni.. cik asven kejut bangun dari tidur.. saya bangun tidur
sambil tersengih2 dan berkata "kejap ek" pastu lelap balik.. 
punya semangat nak sambung balik mimpi tu.. haha..
dalam mimpi tu saya baru je bersalin dan sedang BF beliau..
lepas tu pegi letak dia dalam beg *ape punye mimpi tah*

dan saya tidur sampai terlupa beliau dalam beg berejam2..
bila terjaga dari tidur terus bukak beg dan dukung dia...
yang lawaknye.. baby tu boleh bercakap.. saya tanya...
"lapar susu tak?" dia pun jawab.. "ye lapar" sambil
angguk2 kepala laju2 tanda beliau lapar sesangat..
saya pun saun baby tu.. "kalau lapar kenapa tak nangis?"

lepas tu tak ingat dah ape jadi.... terjaga balik dari tidur 
yang sebenar sambil tergelak dan semangat terus cerita 
dengan cik asven haha.. ape punya mimpi tah di siang hari..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

23 2 ORANG KATA:

MizzTina said...

blh lak smbung mmpi ye.. hehehe

♥ ROS ♥ said...

Hhhaa.. Biasalah tu..mungkin duk pikir2 sebelum tido :p

My Little Diary said...

mimpi mainan tido
hehehe
tapi kelakar lah mimpi tu.

Sue PeLik said...

huhuhu kadang2 bila mimpi tu seronok rasa mcm nak sambung2 jer kan??tapi kalau mimpi tu tak seronok rasa mcam tak mau tido dah takut mimpi benda yang sama!:)

Kakzakie said...

Bert boleh cari buku tentang mimpi hasil karya Ust. Ismail Kamus. Tapi harapnya ini mainan tidur je...

LiYa HaNiF :: said...

alaaa tak pandai le nak tafsir2 mimpi nie...

Mrs Lurve said...

bert asyik pk kot sblm tdo, tue sbb yg termasuk dlm mimpi tue hihihihi

Rai Ourkizuna said...

comelnya mimpi awak bert. jelas tak sabar sabar nak sambut kelahiran si kecik...

aimi adilah said...

ahhahaha..... kelakar la akak nie..... =)

are_lin@yu said...

tak lama dah tu akak..klu dkt blh ayu g mlwt nti..hehe..ayu cubit kt sini ;-)

:: Mrs.Eady :: said...

kelakar la!

Kesuma Angsana said...

selalu mimpi juga bila tidur hehehe

Kak Izan said...

mimpi nie mainan tidur... hati2 jugak dengan mimpi nie..ada yang hantar tanda/alamat dsb... apa2 pun kalu mimpi siang ari nie... confirm merepek2 laa... hahahah :D..

p/s takut kalu mimpi yang bukan2

Qhaifa Nur said...

sebelu tido saya selalu fikir yang indah2....
kekadang termimpi juga......

LiNda said...

haha..lawak la bert,blh plak smbung tdo sbb nk mmpi balik. pape pun kdg2 mimpi tu blh wat kite tersenyum di pagi hari ;)

ct kektus said...

Petanda nak tambah anak kot kak. Hehe

Masz Sidek said...

heheeh... best jugak.... siap boleh sambung lagi mimpi akak...

Karukord Jagau's said...

saya tgh tggu mimpi di patok ular....tp sampai skang x mimpi2 pun....ekekekee

Pokok Manggis Depan Rumah said...

try berwuduk,baca doa & ayat kursi sebelum tido.. kadang2 sebab kita pk sgt jadi terbawak2 dalam mimpi..

Che Rosliza Che mat said...

mimpi mainan tido hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sebab selalu pikir pasal nak beranak kot tu yg selalu mimpi hehe

zur said...

pernah dgr mimpi dipatuk ular n mimpi BF baby ni petanda disihir...nauzubillah kak bert...mintak dijauhkan dari kita semua...aminnn

Cik Nur said...

mimpi ni kekdang mmg boleh buat kita senyum sendiri...tapi ianya cuma mainan semata2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...