Bukan Blog Kamu: Komen tak sepadan dengan entry?

Wednesday, September 19

Komen tak sepadan dengan entry?


Saya terfikir nak buat entry ni bila mana saya terbaca dari
entry kak Rai yang mana beliau menyatakan yang beliau
pernah terima komentar dari pengomen mengomen yang
komen itu tidak padan dengan entrynya...

saya juga turut tergelak dengan penyataan itu kerana saya pun
pernah terima komen dari pengomen yang mengomen tidak 
padan dengan entry... cerita lain.. komennya lain.. hahahah..

saya rasa faktor komen tidak padan dengan entry sebab :

1) Pengomen nak BW cepat2.. banyak blog nak diterjah..
2) Entry panjang sangat.. pengomen malas nak baca..
3) Pengomen meniru pengomen lain yang turut sama
mengomen hal lain tade kene ngene ngan entry...

dan mungkin banyak sebab2 lain yang tertentu kita pun tak tau..
anda bagaimana? pernah ada terima komen dari pengomen
yang mengomen tade kene ngene ngan entry haha...
ape pon terima kasih banyak2 yang sudi singgah, baca dan komen
di blog ini.. jasamu dikenang hati ku terkenang :)))




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

:: Mrs.Eady :: said...

ade meh?

Kak Izan said...

belum lagi la... sebab pengomen tak lah sehebat blog Bert.. hihihi :D

♥ ROS ♥ said...

Hhahhaa... Mgkin diorg bca komen org je kot... Ros baca dulu bru komen... Sbb mmg suka baca ayat orang sbb nak bina ayat kat blog sendiri nnt.. Ekekek :)

Momo said...

sekarang belum jumpa lagi la..hehe..sebab tu cube tak buat entry panjang..tapi berakhir dengan entry merapu..entah org paham ke tak..haha

Mrs Lurve said...

kdg2 kita terus komen ja sbb mls dh nak baca komen org lain yg ramai tue..tu yg kdg2 jd kes sama je komen tue btw azie xperasan pulak ini semua hehehe rasanya kalo yg sama tue mayb ada, kalo yg xkaitan dgn entry tue xde kot

Hazmin said...

Kadang-kadang komen yang tiada kena mengena dengan entri adala disebabkan oleh BOT.. Hehe.. Malas nak baca tu pun ye jugak..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada kot haha..biasa la tu nk cepat maybe...asalkan ada jejak dia sudah haha..boleh mcm tu

Tentang Kita said...

diaorg malas nak baca entry yg panjang lebar mcm karangan kut... amik jln mudah hentam saja ..asalkan ado dr tak ado

MizzTina said...

hehe..pernah kena gak.. maybe pd dia, bc tajuk trus tau.. pastu komen buat org gelak.. amik awl n akhir je kot..

QA's ~ mamapapa said...

belum pernah jumpa lagi..tapi mesti nk trgelak bila baca :) jmput follow kmbali ye :)

Cik Asma BLuppy said...

hahahaha..kantoi disitu ye..:D

Rai Ourkizuna said...

ehehe..termalu lak bert buat entry ada nama kita..hihi..macih bert..

tu la..kadang2 diorang ni rally nak blogwalking..tu yg jadi camtu tu..

pss.. tetiba akak pun risau kot ada komen takde kena mengena kat blog orang lain..hahaha..

Che Rosliza Che mat said...

ada jugak terima komen tak padan gan entry....mungkin blogger tue nak cepat..pastu entry panjang malas nak baca....

Cik Nur said...

kikikiki..ade jugak..kekadang tu nak cepat..!

nur pun kekdang tersalah gak..malu..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...