Bukan Blog Kamu: GOPINANTH JAYARATNAM DISERANGGGG!!

Wednesday, September 26

GOPINANTH JAYARATNAM DISERANGGGG!!



Gopinanth dah mintak maaf lah...


Kes apa dia mintak maaf? sebab dia buat status hina Islam...


ada yang minta bersangka baik...
ada yang minta memaafkan beliau..
tak kurang juga ada yang mahu membunuhnya...
malah mencaci maki hamun pun ramai..
sebab ape?


sebab nila....



ada yang dah buat tindakan sendiri...
rumahnya kene seranggggggggg!!!

apa fikiran anda....?
hanya Allah yang tahu segala-galanya............



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

26 2 ORANG KATA:

Che Rosliza Che mat said...

Sebelum polis datang...dah kena serang dulu....Demi Menegakkan Islam....

Kak Izan said...

Tapi sebelum wat apa2 tindakan .. rasanyer kena siasat dulukan.. sebab islam itu amat adil...

BERT said...

nanti orang bukan islam ingat islam ni pengganas... ya betul.. siasat tu yang penting.. berani kerana benar.. kalau dia salah mesti dia takot

My Little Diary said...

ish...mcm2 lah skrng ni
tak suke tau dgn hal2 begini jdk kat malaysia.

MizzTina said...

rsnya, xperlu la nk memaki, serang atau apa je.. biarla siasat dl.. sedikit sebyk dh cemarkn identiti kite sebagai org melayu, islam sbb sukakan keganasan.. sedih tgk.. mmg la mrh sbb hinaan dia tu.. tp ada akal kan masing²..so, fkr la secara rasional..

QA's ~ mamapapa said...

org Islam kena ingatkan sesama kita..tidak merusuh dan menunukkan marah tak bermakna kita kalah..mengadula pada Allah..senjata kita yg paling kuat adalah doa,insyaAllah :)

LiNda said...

seeloknye kite siasat dulu, kalo boleh jgn mengamuk n serang menyrang ni. Sebab islam bukan agama yg melambangkan keganasan..

:: Mrs.Eady :: said...

skrg ni semua bg alasan akaun kene hack..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

macam2 sekarang ni yea..
dunia dah akhir zaman.
bersediakah kita ngn semua ni..
semoga Allah pelihara kita semua..

iedchan said...

kalau dia da mintak maap..maapkan je la..hehe..islam kan agama yg pemaaf. bersangka lah baik..:)

syiela said...

Betul ke kena hack...
apapun harap siatan di jalankan dan tindakan segera di ambil

Kakzakie said...

Pihak multimedia kena siasat betul-betul sama ada bukan dia atau memang dia yg melakukannya. Tindakan adil kena buat..

Rai Ourkizuna said...

memalukan betul orang islam kita ni lah..orang maki agama kita jangan kita balas maki. tu tak bijak namanya. buat malu islam je.

Mrs Lurve said...

xtau nak komen apa...samada btl dia atau tak, kena siasat btl2

eMMe said...

so, tak tau sape benar saya yg salah kan... kite fikir positif je la.. biar la, undang2 yg menetapkan hukuman utk dia...

puan.mila said...

better siasat dulu sblom bertindak apa2..xtau pihak mna y betol skrg nih..so biar undang-undang y decide semuanya..

*salam kenal..m2b here :)

Qhaifa Nur said...

betul ke dia yg buat...
kena siasat betul2....

are_lin@yu said...

hmmm mcm2 btl skrg ni..;-)(

Cik Nur said...

ALLAH maha mengetahui.. tapi dia mmg xsepatutnya hina islam mcm tu.. jgn kata islam.. hina mana2 agama pun jangan....bila dah jadi mcm ni..kan teruk..!

Momo said...

yg macam ini la buat makin timbul nya islamfobia.. #betul ke ejaan tu#

kite ni tak harus bertindak melulu..siasat betul2... baru bertindak..lagipun banyak cara aman kite boleh guna.. nak yg ganas buat apa..

we are 1 malaysian:)

Kesuma Angsana said...

berani buat kena berani tanggung ler

Mrs Velentine said...

bahaya ni..siapa suruh tuang minyak tanah kat bara api..confirm 2lah marak..ble pakai kah peribahsa ni..hehehe..

Pn. Sheila@CC said...

erm... harus le marah kan... klu dorg kt tpt kita lg dorg marah siap demostrasi dl.... ish.. apa2 pun sabar separuh dr iman...:-)

ieda said...

bila bab macam nie mudah melenting , buat tindakan sesuka hati , yg jelas melanggar akidah islam bagaimana pula .. diam sahaja .
huhuhu sedihh
bukan kah itu sebahagian dari penghinaan terhadap islam ..

fieda said...

cuba bayangkan kalau kena kt batang idung kita sendiri..kita tak buat tp kena mcm ni..huhuhu...kalau dia buat takkan dia berani dedahkan semua privacy dia kan..siapa ada alamat umah lagi..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tu la xjaga lnsung adab kn dh kena serang..bab2 agama bukan blh dibuat main nk menghina mcm2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...