Bukan Blog Kamu: Syoknyaaa dapat korek hidunggg!!!!

Friday, August 10

Syoknyaaa dapat korek hidunggg!!!!



terbaca satu status pelik di Facebook.. haiyya...
biasanya lepas berbuke banyak la status kat wall tu
pasal kenyang la.. makan ape la.. perot memboncet la..
dan macam2 lagi gelagat dari pelbagai manusia...

bila cerita pasal nikmatnya korek hidung ni...
teringat pada satu luahan rasa dari seseorang di FB jugala...
beginilah bunyinya luahan rasa beliau tentang korek hidung itu...

"Mengorek hidung dengan sengaja tidak membatalkan puasa.
Dengan syarat hidung yang anda korek tu bukan hidung anda
atau kawan baik anda tapi sebaliknya hidung kucing anda.
Ia tidak membatalkan puasa anda, tapi kalau kucing 
anda puasa, ia boleh menyebabkan puasa beliau terbatal."


selamat berpuasa selamat beramal di 10 malam yang terakhir ini ya :))



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

heheehe...so jgn korek..

Wanda Azahar said...

hahahaha lawak la status die...

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahahhaa...

Masz Sidek said...

hahahaha... belum sempat dia korek lubang hidung kucing tu...
kucing tu dah cakar tangan dia... ;p

Cik Nur said...

kikikikiki..lepas berbuka, boleh korek puas2.hihi

Ayu Iman said...

haha...status mcmni pn ade jg ke kt FB xpenah terpikir nak tulis menda mgarut..btw kelakar..:)

dwaty said...

HAHAHHA

ADOI... BETUL JUGA... HEHEHE

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hehehe... betul2..
sian kat kucing tu batal puasa jika puasa ari tu..

LiNda said...

haha...kesiannye kucing tu jd mangse.xpasal2 kan.

lelamaisara said...

hahahaa..terkekek2 saya ketawa bace ni...sabau je...:)

Wanieys said...

thn jer jgn korek lagi pas berbuka baru korek muahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...