Bukan Blog Kamu: Budaya membazir.. budaya menyeronokkan

Monday, August 13

Budaya membazir.. budaya menyeronokkan





Post terbaru lagi di blog beliau tentang isu pembaziran
di bulan puasa yang mulia ini... mari saya sedut sikit hehe
selanjutnya sila terjah la ye... (blog cik asven saya la hewhew)




Mungkin anda tidak menyangka dan tidak menduga, 
kadang-kadang rezeki ini bukan dirancang untuk anda....
Maka tidak perlulah anda berasa sangat sedih sekiranya ia bukan milik anda.
 Tetapi  janganlah pula kita mendapatkan rezeki dengan cara yang tak betul,
 sehingga yang batil disangka hak dan hak pula disangka batil. 

Dah ramai sangat orang macam ni wujud kat dalam dunia ni. 
Dan yang paling mustahak sekali adalah andai kata rezeki itu memang
 milik anda jangan lah pula anda mensia-siakannya sehingga...............

bersambung lagi di BLOG INI ............



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

ok... terjah nak sambung baca... :D

LiNda said...

hehe..terjah utk bace lagi detail
Bert linda tag bert

http://langkahlinda.blogspot.com/2012/08/segmen-dimana-anda-beraya-bersama-phat.html

Ayu Iman said...

terjah ek..hihi..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

jgn membazir yea.. terima kasih..

teratak hati said...

Membazir..sendiri yg rugi..

putryteya said...

Tak nak membazir . Orang kat sana kebuluran.. kita kat sini pulak ada membazir kan ?

nak singgah blog asven akak ! :P

Cik Nur said...

moh..terjah...!

babycomel said...

haah, betul tu kak.. syaitan tu gelakkan je kita ni bila kita ikut cakap dia.. nak terjah sambung baca pulak ;)

Dkna Abza said...

bulan puasa kelau kena dengan gayanya boleh berjimat.

are_lin@yu said...

yg pnting bli jgn ikut nafsu..hehe

Kak Izan said...

kadang bila dah terlajak .. baru nak menyesal.. :) insaf kan diriku..

Mrs Lurve said...

rajin promote blog hubby skrg eh hihihihi

eMMe said...

ingat! kite kene berjimat cermat..
agar tak rugi duit gaji kite habis ke arah yg sia2 n tak berfaedah.. selamat berbelanja di bulan yg hampir nak menyambut Syawal...

Wanieys said...

ok nak sambung baca disana pulak hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...