Bukan Blog Kamu: Akibat main mercun buatan sendiri

Thursday, August 16

Akibat main mercun buatan sendiri


AMARAN KERAS MACAM BATU KIKIR!!


BUAT-BUAT TAKUT DENGAN GAMBARAJAH DI BAWAH..
JIKA TAKUT JANGAN TENGOK SAMPAI BAWAH...
KALAU TIDAK TAKUT IKUT HATI SKROL SAMPAI BAWAH..


YANG PENTING.. JANGAN TENGOK SAMPAI MUNTAH!






sumber dari kedah2u.com

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v







kalo camni pun tak menginsapkan kaki mercun
terutama mercun buatan sendiri tak tau la kan...
tak pasal mati katak je.. bayangkan cemana
orang2 nak mandikan jenazah yang dah hancur kepala camni..
ngeriiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!.....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

are_lin@yu said...

memang ngeri betul lah..huhu

p/s:salam aidilfitri dear...ampun maaf dipinta..hehe

Cik Nur said...

YaALLAH..memang bahay mercun buatan sendiri ni...

asal raya melayu je dengarlah putus mcm2... malu dibuatnya..!

eMMe said...

Salam Bert, akak lom penah tgk kepala dia hancur, hari tu kuar kat tv tangan budak hancur kan..kan..
nape ek, ramai yg tak sedar n tak serik, dah tunjuk akibatnye, masih lagi nak main mercun..huhuhu...

BERT said...

mereka takkan serik bila tak kene kat diri sendiri...

aimi adilah said...

owh gamabr nie dia main buatan sendri ek??

erm symmg peminat etgar main mercun tak de mercun x meriah hidup kami adek bradik =)

tapi kan kami main ikut peraturan..kami x penah pandai2 wt sendri =)

hihihihihih

salam kenal kak =)

Hasrina said...

ya allah

takuttt

selamat hari raya awak

SoLy SoLicious said...

scray... scroll laju2..huhu...

selamat hari raya :) maaf zahir batin ^^

LiNda said...

err..ngerinye.takut gile. adoiii.insaf le, xmo main mercun dah

Wanieys said...

eeeiii ngerinyer.....larikkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...