Bukan Blog Kamu: Syawal Dua Ribu Dua Belas

Monday, August 27

Syawal Dua Ribu Dua Belas




 Ramai orang cerita pasal raya... nak jugak cerita pasal raya..
tahun ni beraya di negeri sembilan rumah mak saya..
4 beradik sahaja yang beraya di rumah mak saya..
4 lagi beradik beraya di rumah mentua diorang..

lepas sembahyang raya mula la aksi merakam gambar..
salam2.. kasik duit raya.. bergambar sakan pasainye
ada 2 orang beradik saya tu baru beli dslr baru.. lagut sampai ke 
tengahari bergambar itu dan ini.. pertama kali rasanya lewat ke kubur
dan beraya di rumah sedara mara.. dah tengahari baru nak pegi kubur..
tahun ni takde pulak bergambar kat kubur.. kalau tak sebelum ni
kalau pegi kubur pun sempat lagi nak snap2 hohoho..

sudahnya sampai ke petang la beraya arakian lagi mak saya gigih
menjemput sanak saudara sekali untuk kenduri adik saya
yang nak kawen minggu depan ni.. tak lama dah...!!

bergambar dengan bakal peranten yang akan dinikahkan
minggu depan.. sabtu lepas kenduri adik ipar saya kawen..
minggu ni ke terengganu pulak nak ngantar...
minggu depan balik semula ke N9 untuk kenduri kawen adik..
harap mahap pada kengkawan yang menjemput kenduri kawen
mereka.. tak dapat pulak nak berkunjung sebab 2 adik nak kawen
berderet-deret ni haaaa.... harap mahap dipinta yaaa :))


 hanya ini sahaja yang ada di pagi raya.. kalau 8 beradik saya ada
tak muat nak bergambar dalam rumah.. kompom amik kat luar rumah..


 salam raya dengan omma serta duit raya sekali heh heh heh
yang diberi bukan diterima heh heh heh

 di pagi raya... 5 per 28 anak buah yang menerima duit raya dari 
kami lakimini... lagi 23 anak buah belum balik lagi...hoho


 yang bujang pon kasik jugak.. saje nak memain di pagi raya..
haha jumlah duit tu jangan marah yaaa....




bercenta, bersalaman dan beraya di samping cik somi
satu kemestian.. meskipun tak berapa nak sedondon ahha..
ade tragedi baju raya di malam hari (maleh nak citer heh heh)
janji kita beraya sakan.. buat abey.. selamat hari raya dari minimu..
mahap jahey baten.. halal makan dan minom..lapyubebeh.. 
insyallah tahun depan raya bertiga pulak yeahh..

kalau rajin nanti nak sambung lagi entry raya...






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

19 2 ORANG KATA:

Masz Sidek said...

hahaha... thn depan pulak giliran anak kak bert pula dpt duit raya...

Kak Izan said...

Selamat Hari Raya Bert... wah sibuk raya nie yer..jaga2.. semoga awak sihat.. :)

Cikgu Ma said...

waaa...ceria2 semuanya...seri muka mummy baru pun ada =)

Cik Ila said...

wah..berseri2 preggy mummy! ;)

Rahmah Ram Ram said...

Selamat Hari Raya Bert...Tahun depan berseri-serilah raya bertiga ye..all the best dan gud luck!!

Kakzakie said...

Tak apa tahun ini bagi dulu anak buah. Tahun depan anak dalam perut tu dah keluar dan dah pandai bertatih kakak rasa mesti dia akan dapat habuan pulak..

Kesuma Angsana said...

mmg meriah sungguh ni !

Ayu Iman said...

xpe thn dpn lgii meriah da ade baby..:)

Qhaifa Nur said...

meriahnya raya kat kg....
muka ibunya pun berseri-seri......

Cik Nur said...

alolo..comeinya ibu mengandung, manis senyuman.. :)

tahun depan sedondon la..de baby.. :)

LiNda said...

selamat hari raya bert.meriah ye raya..hihi. Mommy to be ni semakin cun la.;)

Karukord Jagau's said...

Waahh....begambo ngan camera baru...leh pinjam :)

Mrs Lurve said...

ramainya anak buah tue smpai 23 org. dh besar pun perut bert, tahun depan boleh kutip duit raya utk anak sendiri pulak hihihihi

lelamaisara said...

saya pon tak berapa nak sedondon dgn cik suami..hehehhee

Selamat hari raya maaf zahir batin....

Pn. Sheila@CC said...

sama ler kita... mmg x sedodondon gak... hehehe... nasib ibu pegnen...
selamat hari raya gak...

dwaty said...

saya pun tak berapa sedondong.. tapi adalah juga... nanti2 la cite... jiwa sekrg masih kat kampung... jasad jer kat sini... huhuhu

ramainya ank buah... saya baru sorg... hehehe

Momo said...

comel kakak ni ye..haha

Rai said...

comel taik lalat pemanis mak buyong.. haha..

selamat hari raya aidilfitri ya..

Wanieys said...

thn depan lg best ader baby...mak baby tlg kutip duit raya kt baby haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...