Bukan Blog Kamu: Benda atas katil............. uussshhhh....

Friday, August 10

Benda atas katil............. uussshhhh....








Jangan tengok kalau anda bawah umur 18 tahun!!
sungguh mengghairahkan.... wow wow wow!!!
saya  pun tak pernah merase mcm tu.. arghh..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
perghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
macam  atas toto je gayanya ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



fuhhhh duit raye nih!!! walammmakkkk...... nakkk nak nakk!!

besssnye kalau dapat cenggini punye banyak duit raye...

tetibe boleh jadi mata duitan pulak.. apetah lagi jutawan....


eh tapi sekarang dah ada duit baru la chorrrr!! ishh tak kisah laa...

Jangan lupa bayar zakat fitrah.. jangan membazir ikotkan hawa nafsu ye!





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

19 2 ORANG KATA:

LiNda said...

linda baru je tukar beberapa ratus duit baru utk duit raya..haishhhh...:(
untungnye kalo tetibe jupe duit selonggok

Ayu Iman said...

byk duet tue akk bert...hihi..tgk jela nk merasa mcmtue xdapat ler..mcm payah jee...:(

Kesuma Angsana said...

gunakn dengan sebaik mungkin ye!

fizafantagirO said...

Mak aihh banyak2 . hihihi .

Wanda Azahar said...

perghhh ajar org pike bukan2 dah ni.. bebulan pose ni kan... hahaha

Semut Senyum said...

wah wah.. seronok betol kalau dapat sedebuk mcm ni. ehhehe.... mcm2 fikir nak buat ini nak buat itu, nak beli ini, beli itu...

saya baru tukar duit raya.. ehhe

SURIA AMANDA said...

akak kalau dapat....confirm simpan separuh..separuh lagi buat belanja beli apa barg nak beli...tp tu la..mimpi je la kan...

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Salam kunjungan...

Banyaknya duit raya.. saya pun nak.. =)

www.shahrulhairy.com

Kakzakie said...

Banyaknya Bert... kalau kakak dapat sah-sahlah shopping tak ingat:)

ariana said...

Wah..banyaknya..ni macam2 boleh beli ni..hehe
tapi duit baru cantik sgt kan..akak suka duit Rm 20..oren..:)

Faizul Osman said...

memang geramlah dgn duit bnyk macam tu... memang raya sakan lah...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/semangat-buat-dato-lee-chong-wei.html

putryteya said...

NAKKKK !!!!! .... *mata duitan

Rai said...

pergh $_$

are_lin@yu said...

ni jutawan dari mana ni..hehe

Kak Izan said...

aku kaya.. aku kaya... jangan kayap pas raya dah..;D

Cik Nur said...

banyoknyer duit..!
alhamdulillah, nur dah bayar zakat fitrah.. :)

Masz Sidek said...

huhuhu... byk nye...
naik duit raya... hehehe

Mrs Lurve said...

kalo dpt gini...simpan je dlm bank hihihihi

Wanieys said...

adeh mau gelap mata kalo dpt duit banyak ni hahaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...