Bukan Blog Kamu: WW # Gambar Kenangan Silam... Paling nostalgia gambar nombor lapan

Wednesday, July 8

WW # Gambar Kenangan Silam... Paling nostalgia gambar nombor lapan



Jalan2 dalam pesbuk kipidap tu.. 
tetiba nampak gambar2 ni dishare..
usha2 la tengok ape ada..

Alamakkkkkk!

nostalgia derrr... teringat zaman kanak2
yang penuh ceria, seronok dan menghepikan hihi..
banyak sebenarnya.. tapi saya amik yang
ada kene ngene jela masa zaman dolu2...

meh layan.. kalau anda pun ada kenangan
dengan mende2 ni semua... syok kann!














Tenkiu.. amik dari pesbuk..


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

E'in said...

mase kecik dulu e'in dpt merasa laa benda nie sume.. zaman skrg? mmg idok laaa.. bebudak sume bz dgn gadget..

eMMe said...

zaman kecik2 kite dlu ni bert...semua tu kite dah rasa, dak skrg, tak tau la kan... semua dihujung jari....

Ct Noraishah said...

zaman dulu2 best..kalau nak main mesti nak ramai2. Semua tu kita dah biasa main..zaman sekarang ni pun masih ada lagi, cuma tak tau la budak2 sekarang pernah rasa tak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...