Bukan Blog Kamu: ALFATIHAH : BOB RAZHAFIZ

Saturday, July 4

ALFATIHAH : BOB RAZHAFIZ



Dapat berita dari cik asben.. kawan sekelasnya dulu
di uitm perak baru meninggal dunia pagi tadi...
Allah sebak je rasa.. sebab saya dan bob pun berkawan..


Lepas diploma di uitm.. saya smbung belajar di kl..
bob la ajak saya buat bisnes dulu.. masa tu gah
la bisnes mlm.. buat mlm zaman belajar.. Boleh?

rapat jugak dengan dia.. selalu sakat dia..
dia ada adik perempuan.. Adik dia rapat dengan
saya.. pegi mana sama2.. kusus sama.. belajar sama2..

Alhamdulillah dapat contact semula melalui fb
setelah bertahun2 hilang tah kemana...

dapat tau adik dia sakit.. lama dia sakit..
mesej2 dlam fb tanya kabar.. sedih tengok adik
dia sakit leukemia berulang2 ke hospital..

dan akhirnya bulan puasa tahun lepas adik dia pergi..
sedih.. memang sedih.. arwah memang baik...

dan tak sangka abang dia bob ni harini jugak pergi..
memang tau dia sakit.. tak sangka secepat ni..
perginya di bulan ramadhan sama macam adik dia...

Innalillahiwailaihirojiun...
Allah.. ampunkan dosa mereka..
Moga roh mereka dicucuri rahmat..
kami sebagai sahabat doakan dari jauh..
dari Dia kita datang.. pada Dia kita kembali..

ALFATIHAH T________T


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Ct Noraishah said...

Takziah.. Semoga arwah ditempatkan bersama orang2 yang soleh. Aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...