Bukan Blog Kamu: ISTERI BERPANTANG SUAMI MENGIDAM

Wednesday, July 1

ISTERI BERPANTANG SUAMI MENGIDAM



Pulak dah... apekes ni? Laki sape pulak mengidam?

Nostalgia gambar ni.. dah takde dah tempat ni pun..
Lebih kurang kisah sedekad yang lalu.. flashback jap..
kedai aiskrim dalam ipoh parade.. tempat kami suka bercanda 
suatu tika dahulu.. asal dating je suka datang lepak sini
berejam2 layan aiskrim terutamanya banana split ni..
dan kat sinilah port dilamar menjadi awek beliau sewaktu 
pestime dating ke luar dari uitm.. tinggal kenangan..
bila masuk ipoh parade lalu kat kawasan kedai ni dah
takde dah..hmm seddey.. dah tukar kedai lain...
Takleh nak imbau kenangan.. sebaek ada gambar ni..hihi

eh lain pulak cerita haha.. ok2 sori.. terimbau kenangan
silam nampaknya.. tandanya tengah merindui cik suami
yang jauh di mata.. sian dia tak sihat uhuk uhuk katanya
ada batuk2... alahai abang.. jaga kesihatan la puasa2 ni..

berbalik pada tajuk.. 1,2 minggu bebaru ni cik laki
mengeluh ngidam nak makan itu ini begitu begini..
hai... dah beranak ni pun sambung ngidam lagi ke.. 
Tanya saya pada cik laki.. ntah katanya dia pun pelik..

memang masa saya ngandong aritu dia yang lebih2
mabuk dan ngidamnya.. kuat betul ikatan papa
dengan puterinya sampaikan anak pun ikut muka
appanya.. banyak persamaan mereka.. anak bapakkk!
takpe nawfal ikut maminye kan kan kan hehhee..

Dah beranak ni pun masih ada lagi ngidam2
nak makan itu ini.. apeke pelik laki aku nih.. haha..
saya cakap cari jela ape2 makanan yang dia nak tu..
bininya cemana pulak nak bagi tengah pantang neh!

okla bang.. moga cepat sembuh ya..
Ketemu raya nanti.. jaga kesihatan tu..
jangan kerja kuat sangat laaaaa.....
mekaseh lalink.. lebiyuuu... misyuuu...







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...