Bukan Blog Kamu: VIRALKAN LAGU DALAM AYAT...

Sunday, July 12

VIRALKAN LAGU DALAM AYAT...




tah sape pulak mulakan dulu versi ayat2 camni ni...
memula baca memang laka laka lah haha..
dah banyak sangat dah hilang dah kelaka tu deh..
macam contoh bawah ni..cernenok..cernenok..



Info daripada Ketua Polis traffik Jalan Bandar 
Kuala Lumpur.  Berhati-hati apabila menggunakan
 highway utama di seluruh negara pada musim perayaan
 tahun ini. Menurutnya lagi , pada kebiasaannya perjalanan 
jauh tak ku rasa, kerna hati ku melonjak sama, 
ingin berjumpa sanak saudara, yang selalu bermain di mata. 
Nun menghijau gunung ladang dan rimba, 
langit yang tinggi bertambah pilunya. deru angin turut sama
 berlagu. semuanya bagaikan turut gembira.. 
hoo..hoo..hooo... balik kampung... hoo..hoo..

jangan sambung nyanyi..
baca je..berhati2 dijalan raya...

kalau tengok maharajalawak tahun ni kumpulan sepahtu
ada buat lawak camni kan.. cakap2 pastu ada lirik lagu..
dan jep ada cakap "eh tu lagu tu" dan sekarang
dijadikan bahan viral ke sana sini lagu dalam ayat ni hehe..



sama macam kes atas ni.. 
tah sape ntah orang ni.. haha..

ok bai!!


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

eMMe said...

yea la Bert! akak pun dapat mesej gitu, hahaha! sakit ati baca yg ayat bwh tuuu... hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...