Bukan Blog Kamu: MALU BILA DIPUJI..

Saturday, July 4

MALU BILA DIPUJI..





Perempuan.... oh perempuan... 
Tak dinafikan kebanyakkan wanita suka dipuji..
boleh katakan majoriti.. betul takk?
tapi lelaki pun ada jugak yang suka dipuji..

tak terkecuali saya.. tapi malu la bila dipuji..
Kalau orang lain puji tak kisah sangat pun..
bila dipuji sama ada bagi ayat mengelak
ataupun tersengih2 macam kerang basi..

tapi saya bermasalah bila suami yang memuji..
alaaa.. malu sangat la hikhikhik.. malu aii..

Sejak dari sebelum kawen dulu sampai la sekarang
dah masuk 13 tahun bersama, kalau dipuji dek
pakwe atau dah jadi asben sekarang ni mesti
muka tu rasa macam kene bakar.. merah menyala
kot jadinya dan saya mesti tukar topik..

Cik laki saya tu memang jarang nak memuji...
tapi kalau sesekali dipuji rasa kembang
betul muka.. lepas tu memalu.. dan jarang
ucap terima kasih bila dipuji.. nape ntah..

malu kot...

"Bang.. klu abang baca entry ni nak bgtau
ayang suke je bila kene puji.. tapi buat2 ego
dan macamm tak paham je hii hii hii.. apepon
terima kasih banyak2 bila abang puji ayang ya..
Dipuji abg mestila suka tapi tak reti nak
tunjuk riak suka tu macam mana.. harap
abang ngerti yaa.. lebiyu lah banyak2.."






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Ct Noraishah said...

alahhh...so sweettnya. Tapi betul pun walaupun kita suka dipuji tetapi kebiasaannya kita lebh banyak buat tak tau. segan nak gtau orang kita suka sangat di puji :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...