Bukan Blog Kamu: Tak pernah bayar bil air.. kenapa?

Thursday, July 30

Tak pernah bayar bil air.. kenapa?



Semenjak saya pindah ipoh 7 bulan sudah..
Ada sekali je dapat bil air.. tu pun nilainya
4 ringgit lebih je.. tak tau nak bayar ke tak..
lagipun dapat dalam bentuk surat bukannya
bentuk bil macam gambar bil kat bawah ni ha..


Bil air yang betul baru je sampai semalam
siap dapat kad merah bagai.. aikk??

Selama ni tertanya2 gak ngan laki kite tu
mana deh bil airnya.. kang tak bayar tetiba
nak potong.. memang takde bilnya sampai..
Kalau duk selangor lainla kan.. ni duk peraklah!

so 7 bulan watdono jela hihihii sehinggalah
bil ni sampai semalam bagitau nak potong
kalau tak bayar dalam tempoh 30 hari dari
tarikh bil dikeluarkan.. wahwahwah..

bil tak pernah dapat ke atau dah hantar tapi
terbang dek angin bayu membawa dirimu
sepintas lalu ku terkenangkanmu.. lalalala..
sori2 nyanyi pulak..  Nasib baiklah
yang selama 7 bulan ni duduk cuma takat
50lebih je nak kene bayar.. kalau ratusan puluh
hengget jenuh juge nak bayar weh.. betoi tak..

Okla setel sudah bayar guna online je senang kan..
ko jangan mintak2 lagi.. 7bulan lagi baru ko datang ya
bil air.. haha.. bil api bagus.. selalu je datang 
tanpa diundang.. ontime pulak tu.. bagus kerjanya
tak makan gaji buta kehkehkeh.. Okbaiii


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Hafizin Jamil H.J said...

hehe. nasib baik setakat 50 lebih je. kena beratus - beratus memang pening la nak fikir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...