Sunday, February 16

SET PENYUSUAN IBU PALING JIMAT


Ada saya kisahkan sebelum ni full set penyusuan ibu di SINI
ada juga pilihan untuk set jimat mengikut bajet anda..
Set ni menjadi pilihan ramai.. termasuk saya sendiri.
saya sendiri dah menyusukan anak saya setakat ni umurnya
dah masuk setahun 4 bulan.. moga berterusan sehingga 2 tahun...
saya dah rasa hasilnya... anda bila lagiii???


Kenapa set ni menjadi pilihan ramai??
-susu akan lebih pekat dan meriah
- baby akan lebih kenyang dan tidur lama
- sesuai untuk ibu bekerjaya nak simpan stok susu
- badan ibu kurus lepas bersalin
- sihat dan cergas sepanjang masa
- miss V kembali ketat selepas bersalin
- kulit ibu makin cantik dengan pengambilan ESP


Cari saya untuk pertanyaan lebih lanjut atau sebarang pembelian
VINIYAMEY STORE
BERT [SID : 1074830]
0168880684
bertshaklee@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...