Bukan Blog Kamu: Atasi Keguguran Rambut Semudah ABC

Tuesday, February 11

Atasi Keguguran Rambut Semudah ABC



Masalah keguguran rambut biasa berlaku baik lelaki atau perempuan kan?
saya sendiri pun ada masalah keguguran rambut... lebih mengharukan lagi
bagi wanita yang lepas bersalin.. memang ada masalah keguguran rambut
sama macam sayaa kene dulu.. ingatkan saya sorang je rupanya memang
ramai wanita lepas bersalin camgitu la masalahnya betul tak??

abih tu cemana? apa penyelesaiannya?
*Ambil nutrisi penting untuk penjagaan rambut iaitu Zinc
*Bertukarlah kepada syampoo yang kurang bahan kimianya dan
 lebih kandungan organik, iaitu Revitalizing Syampoo.
*Gunakan sikat yang lembut dengan sisir sikat yang jarang.
*Dapatkan rehat yang secukupnya dan kurangkan stress.
*Minum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari.


Revitalizing Shampoo  
Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut. 
Sistem pembersih yang lembut dan berpaten di samping menyegarkan dan 
menyeimbangkan kulit kepala serta rambut tanpa terlalu lembab atau kering

Lightweight Conditioner
Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikannya terlalu melekit.
 Mengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihat
 di samping menghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus.

Zinc
· Menggalakkan pertumbuhan rambut.. Kekurangan zinc menyebabkan protein 
rambut mengalami kecacatan.. Ia juga mengakibatkan masalah kulit kepala yang
 tidak sihat sehingga membawa ke keadaan yang menyebabkan botak
 Zinc juga mengelakkan rambut bertukar ke warna putih (uban)

APA KATA MEREKA???
Hubungi saya cepat sikit untuk pertanyaan / pembelian
BERT [SID 1074830]
016-8880684
bertshaklee@gmail.com



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Fazil Hamid said...

wah...boleh cuba ni...rambut mmg dah nipis nih..dahi pon dah licin...

Cik Nur™ said...

shaklee...terbaik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...