Bukan Blog Kamu: SAYA DAPAT ANAK KEMBAR!!

Monday, February 17

SAYA DAPAT ANAK KEMBAR!!





kat rumah.. menanti suami pulang.. dah pulang
dari sekolah dengan anak-anak kami...
yeee!! saya dapat anak kembar.. perempuan pulak tu...
cantiknya muka diorang... tapi dalam saat gembira ada
anak kembar.. saya tertanya-tanya... kenapa anak kembar 
saya dah besar.. dah 10 tahun.. 

diorang pun tak pedulikan saya... kenapa?
saya pun tertanya-tanya lalu bertanya....
ni anak kita? kembar? kenapa macam tak kenal diorang??
diorang pun tak layan mak dia...

dah soal siasat... dah dapat jawapan..
saya ke luar negara selama 10 tahun seorang diri..
tak bawak anak dan juga suami...
kemudian..........................

tersedar dari mimpi... termenung ke langit...
aduhai... mimpi rupanya... fuhh legaaa!!
mimpi dapat anak kembar perempuan memang seronok...
comelnya mereka... tapi tanak la jadi macam mimpi tu..
tak bela anak sampai besar... ade ke patut??
isshh isshhh ishhh...  merepek punya mimpi... hiihihihi




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

5 2 ORANG KATA:

msredcheesecake said...

apakah petanda? hhee seronok dpt twin bby

Fazil Hamid said...

tak jaga anak takpa lagi..kalau tetiba ke luar negara 10 tahun bukan saja anak dah bertambah...isteri pon dah bertambah..hahahaha...

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Hihihi...kelakar jgk baca entri ni.
Tapi ada mesej dalam mimpi tu kan...

Rai Ourkizuna said...

mana tau..adik nopal kembar ke..hikhik

eMMe said...

mimpi dpt anak kembar ke Bert..kalo jadi betul2, Alhamdulillah Bert... Doa2 la Bert... InshaAllah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...