Bukan Blog Kamu: CARA MUDAH TAMBAHKAN SUSU BADAN

Thursday, January 9

CARA MUDAH TAMBAHKAN SUSU BADAN





Anda ada masalah susu sikit ya? anak tak puas susu...??
jadilah ibu yang bijak.. carilah makanan tambahan atau supplement
bagi membantu menambahkan susu...

saya sendiri pengguna setia supplement penambah susu badan..
pernah rasa dah susu merudum bila umurnya naik ke 4 bulan..
saya takde simpan stok susu sebab saya surirumah sepenuh masa..

dia tak puas susu..  nangis malam2... saya pun sedih.. 
jadi saya nekad saya kene makan supplement untuk tambah susu.
Alhamdulillah.. semenjak saya amalkan set menyusu shaklee
susu saya banyak.. anak saya pun tak meragam lagi malam2...
sampai la umur dia sekarang setahun 3 bulan masih menyusu badan...

Kesan saya dengan pengambilan set menyusu ni nak tau?
susu banyak, anak tak meragam, cepat kenyang, anak susu
tak terlalu lama, saya kurus semula dari bersalin, badan saya sihat
dan cergas, anak saya 2,3 kali je sakit demam selsema..
susu ibu antibodi yang paling kuat untuk anak kita kan??

sangat jimat... supplement ni bukan tiap2 minggu nak beli...
boleh tahan sampai 2 bulan kadang2 kalau terlupe nak makan tu
boleh sampi 3 bulan jugak haha.. tak bagus2... amalkan setiap hari ya..
berbanding susu formula... sebulan berapa kali anda beli?

SET PILIHAN MENGIKUT BAJET ANDA

Set menyusu shaklee adalah yang paling terlaris di pasaran,
hangat sepanjang masa dan pilihan no 1  di Malaysia sekarang ye!
ramai ibu-ibu termasuk saya mengamalkan vitamin shaklee
untuk menambah susu badan.. bukan sahaja tambah susu badan,
badan kita pun akan kekal cergas sihat dan bertenaga..

Ramai dah cuba.. saya pun dah cuba.. apa kata mereka yang lain??



Kepada ibu-ibu yang bermasalah dalam penyusuan ibu boleh hubungi 
saya untuk maklumat lanjut atau urusan pembelian..
Bert : SID 0174830
HP : 016-8880684
Email : bertshaklee@gmail.com
FB : Viniyamey Store


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...