Bukan Blog Kamu: DULU BENCI.. KINI CINTA...

Tuesday, January 7

DULU BENCI.. KINI CINTA...


Laki dalam gambar itu sedang melayan tabnya...
usha2  sesuatu dan saya tengok aje beliau dari jauh 
tak tau ape dia tengok... tiba2 kedengaran satu suara berbunyi...

LAKI : eh betul ke shaklee ni boleh gini...
BINI : aah betul la... ramai yang dah rasa kesannya....
LAKI : oh yeke... nanti beli set ni... nak rasa jadi cam ginilah..
BINI : (sengih2) ok nanti orang orderkan...

moral daripada cerita ini ape dia? ape motif nak cerita?
beliau bukan suka makan ape2 ubat apetah lagi supplement..
masa saya beli dulu untuk pakai sendiri.. sua jugak dekat dia..
tanak... tanak makan... taksuke ubat katanya..
ni bukan ubat la.. ni kan vitamin.. vitamin semulajadi lagi tu...

sehingga pada satu hari.. beliau cuba performance..
vitamin sumber tenaga untuk bersukan... itu pun setelah saya hasut..
bila dah rasa kesannya yan mujarab.. saya beli pulak set resdung..
alfafa + vitamin c + vitamin b... baru testing... nanti nak tengok hasilnya...

dia dah makan.. dia dah rasa kesan.. sekarang dia pun dah jatuh cinta..
semalam dia usha pulak set2 shaklee yang lain... haaa kan dah..
dulu tak suke.. sekarang dia pulak yang cari sebab dah suke lettew..
anda yang belum cuba.. jangan teragak2 nak cuba...
sebab tu shaklee dah jadi fenomena sekarang..
sebut je shaklee orang dah bayangkan kebagusan vitamin2nya...

ada macam2 set.. set menyusu, set hamil, set kurus, set kecantikan,
set suami isteri, set berpantang, set kanak2, set warga emas, set resdung,
set kesuburan, set kecergasan, set penyakit2 kronik kencing manis, 
jantung, strok, darah tinggi, ishh dan banyak lagilahh.. sampai lupe dah... 

kalau nak pm aje meh... 
BERT {SID : 1074830}
016-8880684
bertshaklee@gmail.com
FB : Viniyamey Store



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Rai Ourkizuna said...

isteri isteri memang berbakat jadi penghasut..

GREENJADE said...

hehe sama kes mcm saya ni..terjebak jugak hehehhe

fieda said...

kfieda bru terjebak..skrg tgh mkn alfafa,lechitin dan herb lax..mmg terbaik la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...