Bukan Blog Kamu: WW # Gaya Mamat Vietnam

Wednesday, January 15

WW # Gaya Mamat Vietnam


Harini maknye sibuk buat coklat, siap coklat terus courier...
baru nak ngadap pesbuk dan blog.. pe citaaaa?? (gaya ropi)

lame tak update kisah anak sendiri.. hihihi.. asyik cerita hal niaga je ye?
harini genap si tonet ni setahun 3 bulan.. dah boleh berlari sikit2...
dan jalan dengan eksennya masa umur dia setahun sebulan yang lalu...

setiap bulan beliau mesti ada ragam baru...ok bulan ni ragam dia 
ada lawak juga..kenapa? dia suka jerit2 sambil buat gigi jongang...
huduh gile muka dia wat camtu... nak kene amik video ni boleh
letak kat blog ni hii hii.. dah besar ko tengok pal perangai ko pal..








testing pakai baju dari Vietnam.. hasil belian dari apaknye
waktu si bapak tonet ni pegi melancong tinggal anak bini dia 
uwaaaaaa nangis ko tak dapat ikot haha... sebaik melancong free
kalau melancong berbayar gue pun mau ikot maaa...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Shark Kay said...

Hensem betul tonet ni..
Stylo rambut spike tu..
Hehe.

Cik Nur™ said...

halolololo...tomeinya dia. :)

ct kektus said...

kenapa makin hensem ni nawfal oiiii ! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...