SHOPPING : KEDAI BABY ONLINE TERMURAH DAN POPULAR!!!

Friday, June 3

Tudung Fareeda kegemaran sayaaaa!!


Saya mesti pilih!!! Tudung Fareeda pilihan saya!!!

Dah macam motto bank rakyat daaa…

Suke sangat pakai tudung ni.. awning nye yang terbentuk cantik dan unik..

Selain daripada kainnye yang tapanasss ponn...besss sangat pakai...

Tak macam tudung biasa yang lain…

bila tengok jer haaa tau dah tudung ni brand ape..mesti Fareeda…


alah beli menang memakai orang kate…

saya dah pun menjadi ahli…bleh dapat 15-20% diskaun bila beli..

tapi kalo butik ni buat sale lagi murah.. kad ahli pun tak laku sudah…

sekarang ni pun tengah sale jugak ni sempena cuti sekolah..

ape lagi cepat le pegi serbuuuuu… huhuhuh…

produk terbaru… ade minyak wangi lagi…

2 jenis bauan.. satu bau dari zalia.. juara model tudung fareeda 2010

Satu lagi dari duta tudung mawar namenye… sumenye jelita2..

Kenela dengan motto nye.. Nyata Jelita…

Saya pun dah beli dah minyak wangi tu… dari kotak zalia…

Waduhhh wangii sungguuhh!! Yang bess nye bleh tahan lama…

Harga dalam Rm25 hengget sahaja ye..! pakai sikit je dah semerbak..

Pertama kali beli tudung fareeda masa saya nak bertunang dulu

Tahun lepas bersamaan 5 june 2010…

Masa singgah di HQnya di bangi kedainya masih kecik lagi….

Tapi bila dah pegi sekarang wahhh… dah besaarrr yuuuuuu…

Dah renobet latu… bisnes dah berkembang maju.. taniah kak faridah..

Moga anda terus sukses jadi usahawan wanita berjaya..

Anda kini mentor sayaaaaa wuhuwuhuwuhu…


Baru2 ni saya kawen tetap nak guna tudung fareeda jugak...

Sambar 3 helai untuk 3 pasang baju kawen yang nak di pakai..

Cuma masa persalinan baju minangkabau & jawa tu saya tak pakai la..

Selain daripada dipakai masa majlis itu..

Saya juge ader beli untuk sesaje pakai untuk koleksi sendiri...

Tade la banyak sangat pun...jumm layan saya menggedik

dengan tudung fareeda untuk simpanan sendiri ajjjee hihih...



Fesyen2 baru seperti Tudung Mawar tu belum sambar lagi tu..

Haiiyaaa.. bila nak pegi lagi butik nih...

Teruja nak sambar fesyen tudung Mawar.. cantik tudung tu..

Macam gambar kat bawah ni... cantikkan???


So pada yang belum terai lagi dan nak rasekan kelainan

Bleh la cari tudung ni dari butik2 atau agen2 berhampiran anda..

Nak melaram masa raya nanti ke kan.. pasti anda Nyata Jelita..


opsss.. puan faridah.. pinjam gambar saaattt....


Semangat sungguh aku mempomot tudung ni nape??

Hehehehe.. tadepape.. tibe2 je esaitet terlebih..

Bukan dapat komisennn ponn kihkih..saje nak kepoh..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

h a w i e y ♥ :) said...

wah. tgok akak pkai, rasa nak pkai jugak. weheee.

TWEETY BERT said...

sile2...jangan beli dengan saya.. saya tak jual pon hehehe

Rya Rizyana said...

akak pun berkenan gile ngan tudung mawar kalerful tu. ingt nk pegi mggu ni tp xterpegi jgk kt bangi nun.. tudung ni rm100 diskaun tggl rm70 kan? byk lg x stok kt sana..?

TWEETY BERT said...

aah tinggal 70 jer.. saya pon ingat nak egi beli sblum 12hb ni.. hehe.. tak tau la bnyak lagi ker tak.. aritu sya pegi banyak gile.. kale pun bnyak.. dah buat sale ni mesti yg cantik2 udah abehhh wuwuw..

Acik said...

cantik tudung-tudung tu tp yg saya perasan naper masa menyuap cik abang tu, mata cik adik pandang ke lain, nasib baik x suap ke hidung. heheee

Yatt daus said...

@TWEETY BERT

Cmne nak tau bile butik fareeda buat sales smpi 70%?

https://www.facebook.com/pages/Ekstrak-Kacip-Fatimah-Johor/683573121666622?ref=hl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...