Bukan Blog Kamu: Isnin yang bahagia tetapi......

Monday, June 27

Isnin yang bahagia tetapi......



tetapi lesuuuuuuuu!!!
mengantuk yang hamat sangat!!!
nikmatnye kalo arini cuti.. hujan lebat plak tu..
dapat tido kan besssssssss!!!


bahagia sebab kali pertama dihantar bekerja sebagai bini haha..
masa bertunang dulu ader gak beliau hantar pegi koje...
sekarang ni beliau tengah cuti sebulan dalam bulan 6 ni..
bulan 7 ni nanti baru dijawatankan atau dikenali sebagai posting
di sekolah2 sekitar perak.. dengar citer mungkin di hantar ke
pangkor atau lenggong!! perghhh jauhhhhhhhhhhhhhh tuuuuuuuu!!
mintak2 jangan la.. tak sangggop!!


so ader la seminggu beliau disini....
pastu dah balik ke perak semula.. PJJ lah kami kembali...
maka kami telah menumpang kaseh di umah adik ipar saya
di putrajaya PR9.. uiiyaii.. 5 hari ni berulang lah saya
dari subang jaya ke putrajaya..


pagi tadi sampai dari kg gajah pukul 3 pagi...
tak boleh lelap pukul 4 camtu baru dapat tido..
tu pun tido2 ayam je.. ayam yang tido berkeroh..
eh ader ayam ke kat putrajaya??


maka harini mengantuk la saya sepanjang hari...
menunggu encik laki datang menjemput di petang hari..
rindu bantal.. tasaba nak tidooo..
mengantokkkkkkkk!!!





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

~iz~ said...

kg gajah..kt perak ker?

TWEETY BERT said...

yup.. tepat sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...