Bukan Blog Kamu: AKU TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG!!!

Thursday, June 23

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG ORANG!!!


segmen terbaru lagi hihihi >>>> SINI


saya teringin nak hack blog ben ashaari
yang saya katekan gelemer seperti ikan masin gelame..

kenaper??

sebab saya nak tengok statistik di blog beliau haha...
setiap entry beliau baper riban kah orang yang memview..
kerna dengan itu.. ia akan menjadi perangsang hidup saya
supaya menghasilkan entry yang bermutu bukan berkutu...


selain itu juge...


saya nak letak iklan saya di blog beliau dalam diam2
supaya iklan saya ditatapi oleh ramai orang
lalu melihat iklan itu dan menerjah iklan itu tanpa segan silu..


dan pesanan saya pada beliau ialah..


rajin2 lah buat segmen kerna segmen2 anda dapat
membantu saya dalam menghasilkan ceritera baru
dan juge dapat ramai mengenali rakan2 blogger
tak kira baru dan lame sehinggakan
trafik juge mencanang2 naik lalu saya tersenyum
tanpa berkata apa2 lagi...


sekiannnnnnnnnn.....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

29 2 ORANG KATA:

cik Ida said...

hey, jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack.. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

DaLiLa said...

http://nurdalila-abdullah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

TWEETY BERT said...

mekaseh.. terjah sane jugeee

c u m u h a m a said...

singgah tuk HACK ! kihkih .

jangan HACK saya okeh . :)

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

TWEETY BERT said...

mekaceh heheehe

normala_ali said...

singgah tgk sape kena hack. :)

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

singgah sini sebab nak tengok blog sape yang nak dihack... hee ~

ramai betul yang nak hack abg ben ni... heee~

teringin nak hack blog

TWEETY BERT said...

nak hack org lain takot.. biar hack dia kan.. sebab ni segmen dia.. mesti dia tamara

Lulu Caldina said...

lari encik ben..lari....sembunyik....

TWEETY BERT said...

sumer nak terjah dia haha

niena shopping2u said...

tak smpai hati nk hack org -.-' huhuhu, teringin benar nk hack blog BAsebenarnya..

http://www.my-shopping2u.com/

TWEETY BERT said...

yeahh ramai2 jadi hackers ni haha

Alia Natasha said...

Alia datang sini nak jadi hacker ! sebab alia nak hack blog nie . muahhahahahah *gelakjahat

http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

TWEETY BERT said...

yeahh hackk alia plak hehee

MEL HASLINA AMIR said...

datang hack---hackkkcummmm..dushhh sebijik,,he,,he,,

Nadya O'Conner said...

Jalan-jalan naik basikal..sampai jugak..:)

ツ miss nadya punyer blog ツ

TWEETY BERT said...

mekaceh datang hehee

Mrs.Yie said...

akak nak hack blog ben ashaari :)

Ini Kisah Tia said...

nak hack blog ni boleh ? hehe ;)

Jom TERJAH !!!

solomolo said...

nasib baik bukan blog solomolo...
hahaha...

diana said...

ramai yang nak hack blog ben..:)

K O R I E said...

wah merahnya layout~ garang tol.
huhu~

terjah awk..

Korie pun hack orang jugak...
Siapakah? meh terjah.

http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Sya_Cda said...

singgah hack sini sekejap :)

http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

Zul Fattah said...

hack u k..
http://zulfattah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

alif ismail said...

salam...

alif datang nak hack sini...

nice blog!!!

osHin said...

datang nak hack nih !!! hahaha

Elih Japahar said...

Datang hack sini jugak haha :)

http://elihjapahar.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

emeera asnary said...

yes,, pak cik beng keno lagi lah,, hehe

=)

Mohd Hazwan Hashim said...

gud luck :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...