Bukan Blog Kamu: helmet ku bukan helmet mu

Monday, June 6

helmet ku bukan helmet mu







kalo setakat pakai helmet terbalik tu macam pernah tengok kan?
tapi saya jumpe satu mat motor ni pakai helmet yang sangat pelik..
dari jauh dah nampak helmet yang pelik itu...


kejadian ni berlaku bulan lepas sewaktu saya dalam perjalanan pulang
dari puchong ke rumah saya di subang jaya....
kelihatan seorang mat motor yang sangat pelik...
ohh apakah objek itu bila saya lihat dari jauh...
bila hampir tiba dengan mat motor itu barulah saya perasan
apa yang pelik di helmet itu....


dengan sepantas kilat terus aku menyenep gambar
dari dalam kereta yang masa tu boleh tahan sesak juge..
lalu ku tertawa terkekeh2 bila melihat mat motor itu...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



nape dia pakai terjongket plak yer....
tak muat kah?? ader ketumbuhan kah??
hmm pelik lah.. selesa ker dia rupe itu???
takke raser nak tercabot???


bermacam2 persolalan dalam kotak kepala aku neh pikey..
aper2 jela pakcik ui.. janji pakcik bahagia yer...
harap mahap la amik gambar tanpe kebenaran.. hihih...







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Putri Malu @ ima salsuzaima said...

hahaha..ada2 je la..

TWEETY BERT said...

kelaka kan

Papa Mifz said...

kepala nye benjol besar kot...muahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...