Bukan Blog Kamu: Mengendurikan kawen di Muar

Wednesday, June 15

Mengendurikan kawen di Muar



29 may yang lalu saya, sang suami serta mak mertua suami
telah berkunjung ke kenduri kawen akak ipar saya punya adik
merangkap abang saya punya adik ipar .. pahamm kaa???

bertolak di pagi hari bertiga-tigaan menuju ke melaka
melalui jalan pedalaman menyusuri hutan belantara
sehingga kami ketawa terbahak2 melihat beberapa tempat yang
sungguh lucu.. antara jalan kampung yang kami lalui itu seperti..

SOLOK MENGGONG
KAMPUNG TOK MENGGONG
SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAAN MENGGONG
KAMPUNG LAUT SERABAI
PORNO ROGO
BUKIT BULAT

tuje yang ingat...ader jugak nama tempat pelik2 kan.. hihi..
opsss jangan marah ye..tapena jumpe tu pasal pelik sket..


setelah sampai maka acara wajib posing harus dilakukan dulu sebelum
memenuhkan perot yang sedia menanti untuk dipenohkan dengan
nasi berminyak bersama lauk2 yang telah terhidang dengan bangganya...
pedulikan rupaparas masing2 yang kepanasan akibat sinar terik mentari..



wajah kami yang gembira dapat makan kerna hobi kami
memang suke makan bersama2 lagi2 masa kenduri tak kira ape
jenis kenduri sekalipun sebab lauknya sungguh sedap
dan menyelerakan tekak yang sedang kebuluran...


sila buat2 tanampak tangan yang telah berselumak
akibat kegelojohan makan tidak beradap di depan suami
yang lebih sopan sket nampaknye itu.. hahaha...


cubaan untuk mendukung bayi dan cubaan bercakap cina dengan beliau..
kerna bayi ini iras2 dengan anak cina hehe..ohh saya silap rupanya..
ampun mahap dipinta.. comellllllllllll sangat budak ini..
raser tasaba plak nak dukung baby sendiri... eheh...
kelihatan cik suami yang jauh termenung.., mengantuk barangkali..


acara wajib lagi satu.. menyibuk nak bersanding di pelamin yang serba indah ini..
tumpang sattt yaaa cik ana... cantik pelamin ni.. buat sendiri kate mereka..
sorang pandang kamera.. sorang lagi tapandang...
nampak sangat si pemandang gila kamera hohoh..


buat tatapan puan sufiah hana.. samat peranten baru..
moga bahagia hingga ke hujung nyawa...
aper pon lauk kenduri aritu memang sedappppp!!
gudis2 pun besssss dapat yg spesel punyee..

maka selesai aje kenduri kami pun pulang dengan kadar segera..
sampai di RNR melaka.. kami pun ketiduran dalam kereta
kerna kekenyangan dan kemengantukkan...

setelah ketiduran bersama sambil kedengkuran...
maka kami meneruskan perjalanan yang penuh onak duri kerna jem
yang sangat melampaui batasan..
sampai di basten klang maka terpaksa la kumelepaskan suami ku pergi
menaiki bas ekspress menuju ke teluk intan dengan kesyahduan..
tata lalink.. moga ketemu lagi.. sobb sobb sobbb...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

nama saya fatimah dan saya bukan pengganas said...

hahaha..nme2 kampung tu lawak kan. ade 1 tu, x igt nme penuh die. tp ade nama Haji DOYAH. haha.

azam said...

kg pelik² tu......hehehe...

TWEETY BERT said...

haji doyah nama orang haha.. tapi lawak jugak.. bnyak yg pelik2 kat mesia ni.. kalo jmpa mesti nak gelak hehe

Isteri Encek Bard said...

adeh nama jalan yag sangat pelik dan jawa

TWEETY BERT said...

banyak lagi kan??

shopping2u said...

muehehehe.. singgah sejenak di sni membawa kucing yg malu

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/malu-malu-kucing-apa-kaitan-dengan.html

TWEETY BERT said...

aww.. maluuu yuuu huhuh baekkk

Anonymous said...

Puan Bert.. kg tu bukan porno rogo..tp pono rogo...tu jln dr muar ke sungai mati tu.. @ kngah

TWEETY BERT said...

ye ke kakngah.. kitorg pandang sekali imbas jer haha.. mekaseh betolkan.. marah org muar dah hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...