Bukan Blog Kamu: Jozan? aduh kuciwa.. Sepah? aduh gumbiraa..

Monday, June 27

Jozan? aduh kuciwa.. Sepah? aduh gumbiraa..






dah sedia maklum sapa juara yang dinantikan??
tanjatt boboy biler sepah menang..!!!


bermulanya sebuah kisah pada malam final ML.....


ketika itu demam saya bertambah kuat.. diselangi dengan seseme
yang menikam hidung sehingga sesak dibuatnye...
menonton final ML di rumah sewa dengan seorang osmet...
biasanya hujung minggu mesti hilang dari rumah sewa
sebab nak balik umah cuami..
memandangkan saya demam taleh la balik..


sewaktu menonton.. alahai kuciwe sungguh..
muke ketat.. hati sembab.. bikin suram suasana bilik
sebab lawak2 yang mereka pamerkan sungguh mengecewakan..
kalo orang lain mesti dah gelak2 kan??
oh saya tidakk.. tak sihat.. tak lawak tak gelak laa...


KECUALI SEPAHHHH!!!


sangat kecewa dengan jozan..
lawak diorang lawak ulangan.. mesti ramai yang perasankan?
sungguh saya tak gelak 2-2 persembahan mereka...
teringat entry yang lepas saya kata jozan mesti menang..


masa diumumkan keputusan sape yang juara...
hati dah kecewa.. hmm mesti jozan menang...
yela jozan kan ramai peminat.. hmmmmm
alaaa.. nak sepah menang....
tapi bila suara AC berkumandang SEPAH jadi juara...
sekuat hati kami serumah melaungkan YEAHHHHH!!!!
sambil bertepok tangan lompat2 atas katil
sehingga kemelayuan seorang gadis melayu
hilang begitu sahaja akibat terlampau gembira yang hamattt!!


taniah sepah.. korang memang layak!!
pagi tadi dengar sepah kat sinar fm masa datang keje..
takla stress dengan jem nye dengan hujan lebatnye..
gelak2 ngan encik laki dengan lawak2 diorg di pagi hari...
aper yang mengkagomkan.. ader peminat tanye pasal persiapan..
persiapan untuk persembahan tu diorang amik dalam masa
3,4 jam jer idea tu datang...dasyat kan??
ingatkan persiapan seminggu ke... rupanya hanya beberapa jam
sebelum siaran langsung bermule..korang memang bessss!!


dalam ramai2 tu nabil paling bess.. sebab aper bess??
meskipun no 3, dia la sorang dapat wang yang paling banyak...150k tuuuu..
sepah dapat 116k seorang.. jozan 125 seorang.. jambu 25k seorang..
kira layak la nabil dapat banyakk.. sebab dia sorang jer buat lawak..
walopon lawak dia kurang menyengat la bagi saya...
ingat senang ker nak buat lawak sorang2???


TAHNIAH BUAT SEPAH!!
anda memang layak jadi JUARAAA!!!!



jom layan 2 sketsa lawak giler diorang.. tak jemu tengok wehhh!!








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

My Little Diary said...

yeayyy!!!!
best sepah menang....

shahrul said...

SEPAH terbaek~

TWEETY BERT said...

diorg mmg layak.. ralat kalo org lain mng hihi

Elih Japahar said...

Sokong siapa saja yg menang..! Jozan tetap terbaik...kira Nabil yg paling untung sbb rm150 seorang je..sepah 350/3 orang..jozan 250/2 orang ...kiralah sendiri hehehe..gelaran je Juara tu huhu..

Elih Japahar said...

Sepah : Rm350k/3 = rm116.6k seorang
Jozan : Rm250k/2 = rm125k seorang
Nabil??...rm150 Juara?..haha

TWEETY BERT said...

DAH KIRA LA.. TABACE KER ENTRY TU HAHA

~iz~ said...

sepah memang best...iz pn sokong sepah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...