Bukan Blog Kamu: ader rase stress bila orang tanye soalan yang menstresskan jiwa yang tak stress tibe2 jadi stress

Thursday, June 23

ader rase stress bila orang tanye soalan yang menstresskan jiwa yang tak stress tibe2 jadi stress





giler tajuk panjang gilakk hahaha!!


ader la 2 bulan camtu saya dengan suami berkawin..
saya tader la stress biler org tanye "dah ader isi ke belomm"
sebab belum sampai tahap stress lagi...
kerna ader kesilapan teknikal maka tader la ader isi..
hanya insan2 terdekat jer tau nape "tade isi".. hihi..
alaaa tape.. ader rezeki ia pasti mari..
bukan janji tapi pasti hohoh...


tapi saya stress soalan lain..hmmm...
kalo 10 orang tanye saya bleh jawab lagi
dengan sengihan macam kerang masam..
tapi kalo dah seratus lapan puluh tujuh orang yang bertanya..
bleh jadik stressss woo.. raser nak makan donut 8 bijikk!!!!
grrrr..... grrrr... grrr.....


nak tau aper soalan diaaa??


"suami mana??"

"suami jauh keee??"

"tak dok ngan suami ker?"

"ajak la suami pindah taleh ker?"

"tak rindu suami ker dok jejauh?"

"rugi le jauh.. tak pindah sane ker?"

"lepas kawen dok maner?? tak dok sekali ker?"


dan yang sewaktu denggannnyee soalan nye!..


hehehhehe... naper lak nak stress??
saya bukan stresss sebab soalan camtu..


saya STRESSSS sebab banyak kali nak jawab..
kalo 8 ribu kiter kenal orang...
maka lapan ratus ribula kene jawab..
akk leteh dik.. akak letih hahaha...


nanti saya dah pindah seluruh negara saya hebohkan
bahawa saya dah berpindah dan duduk dengan suami...
amacammm?? hehe mesti dah tak tanye dah kan,..
patu mesti tanye soalan lain lak kan ehhehee..


tapi memang budaya orang malaysia yang saling amik berat
serta prihatin antara satu sama lain...tu yang bagus tu..
taper saya takesah pon bila kawan2 tanya...
bagus ape.. hehehehe...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bila pula mahu buat tut....<---- lariiiiii.....

sbr je lah dik oiii...tidak pun pakai rekoder tape..boleh mcm tu..sapa tanya play ja....kikikiki...

TWEETY BERT said...

ha bgus jgk idea tu hehee

zaeimah ismail said...

jawab je selagi mampu...^^

arfah said...

orang tak akan berenti bertanya semua itu....huhuhuhuhu

mrs redzuan said...

hoho...dok jejauh gak ye..sama!

TWEETY BERT said...

sikse berjauhan huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...