Bukan Blog Kamu: Semalam saya masuk paper aritu masuk majalah plak ~haha~

Thursday, June 16

Semalam saya masuk paper aritu masuk majalah plak ~haha~




semalam eboh tuan blog ni masuk paper secara tiba2..
arini plak nak kembalikan salah satu nostalgia masuk majalah plak..
setelah dikorek2 akhirnya jumpa jugak gambar ni...
yang lebih mengejutkan jiwa dan raga apabila satu nama terpampang
dimana saya telah mengahailaitkan namanya di dalam kotak berkale merah...


awwwww terekejut nyaaa awwww betul2 terkejut..
majalah ni keluaran gila-gila tahun lepas..
dimana saya rasenye belum kenal lagi kot dengan wanita itu...
tetapi setelah ditengok2 harini kan..
maka termaktublah sudah yang beliau adalah seorang kenalan
di alam maya yang fana ini yang boleh katakan sungguh akrab sekali
kerna kami ni berjiran di ladang pambil hohoho....


salah satu sebab saya ramai kawan pun sebab pambil..
mekaseh pambil kerna menemukan pada kawan2 baru yang bess sangat2..
meskipun tapena jumpe tapi kami sangat2 mesra alam...
masa tu blog pun diabaikan dengan sangat2 kejam tanpa kesian..
cuma dalam ramai2 tu soraaaaangg je saya penah jumppe..
bess kak aini ayu namanye hehehe.... meh tengok blog dia..
seorang tukang jahit yang sangatttttttttttt2 kreatif!!!
boleh beli hasilnya jika mau... perghh memang terbaekk laaa!!


ohh esaitet terlebeh sudddahahhaha....
jom tengok saya menjakunkan diri di majalah gila2 plak..
buat kakyong... kakyong pasan tak tuuuuuuuuu..
akk kat atas.. saya kat bawah hehhheehehee....
dulu tader la pasan pun hehehehe....



tak puas hati ker??
eleeehh tak puas hati tekan la gambar ni baru la besar sket hehhee


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Andrik McVean said...

hi there..you have nice blog here...i have followed you and i hope you can follow me back..i will be waiting for your visit on my blog...cheers

TWEETY BERT said...

aipolooo

*Cda Ray* said...

Singgah Sebentar bersama Kit Kat... hehehe....
No.5 Kl gangster..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...