Bukan Blog Kamu: [VIDEO] : Budak OKU dijumpai dikurung

Monday, June 23

[VIDEO] : Budak OKU dijumpai dikurung





ya ramai dah tengok video ni kan...  sangat meruntun hati dan menyedihkan..
ya Allah pilunya hati... tergamak ibunya mengurung anaknya...
tak makan tak mandi tak terurus.. kurus kering sampai tinggal tulang..
hanya makan polistrine dan kekabu  bantal... aduhai...ibu oh ibu...

terfikir-fikir... mana bapaknya? mana ahli keluarganya...
mujur anak ni tak mati kebuluran.. tak tau apa masalah ibunya
sampai anak ni jadi macam ni.. yang penting anak ni dah selamat..
harap kembali sihat seperti beliau sebelum ni...


hukumlah ibunya dengan setimpal agar kesedaran ada pada beliau..
alasan susah bukan satu alasaan munasabah dan logik diterima
dek akal sampai dibiarkan anaknya begini sedangkan ibunya
taklah kurus kering baju compang camping koyak sana sini...

tak boleh bayang anak ni sengsara dikurung dibiarkan lapar..
baju dia koyak2.. dia makan baju dia ke?? alahai ibu...
andai anak ini boleh berbicara...............
"mak.. firdaus lapar.. 
mak firdaus rindu ibu.. 
mak bukak lah pintu"




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Cik Asma BLuppy said...

kesiannya. tergamak mak die buat macam tu. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...