Bukan Blog Kamu: RAHSIA BELAJAR BUAT COKLAT

Tuesday, June 10

RAHSIA BELAJAR BUAT COKLAT





saya selaku penjual dan pembuat coklat yang baru aje
setahun lebih berniaga dalam bidang ni memang seronok..
ramai sangat yang tanya saya dari mana saya belajar
coklat.. saya dengan jujurnya kata saya belajar sendiri..
ada jugak yang mintak saya jadi guru pun ada..
tapi saya masih belum bersedia hihi... malu ai..

saya takde ke kelas atau bengkel buat coklat.. sebab 
kengkangan masa, tempat, keadaan dan modal yang
boleh tahan besar jugak nak belajar buat coklat ni...

ramai yang pelik takkan belajar sendiri? sapa gurunya??
yup ada la guru jugak.. guru saya encik google,
encik youtube dan yang guru besar saya ialah 
ENCIK EBOOK... haa nampaqqqq.....

biarlah saya bukak rahsia.. wah rahsia gitu...
walau tanpa ke kelas atau bengkel buat coklat
saya mampu belajar melalui video dan ebook..
sebab buat coklat ni sangat mudah meskipun 
banyakkkkk cabarannya juga.. tapi takde hal lah..
janji kita mau belajar tanpa putus asa insyallah berjaya..

slumber je nanti pegang duit 4,5 angka dalam tangan
kalau betul anda serius mahu berniaga dalam bidang coklat..
oklah tanak cerita panjang.. saya nak dedahkan rahsia
guru besar saya yang ajar saya buat coklat dari rumah..

anda berminat nak dapatkan rahsia buat coklat yang
telah berjaya melahirkan usahawan2 coklat yang berjaya?
mahukan pendapatan sampingan atau pendapatan utama
sebagai sumber kewangan diri anda?? jom belajar buat
coklat... untuk kawan2 saya yang bertanya dulu tu
ni lah jawapannya.. apa tunggu lagi?? klik gambar bawah
ni untuk dapatkan rahsia buat coklat atau SINI pun boleh







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...