Thursday, June 19

TIPS CERGAS DAN BERTENAGA SEPANJANG HARI


Saya ada rahsia nak share cemana saya dan suami kekal cergas
dan bertenaga sepanjang hari... ok saya mulakan dengan cik suami...

Beliau seorang ahli sukan.. suka bersukan.. boleh kata hari2 beliau
mesti bersukan.. kalau tak bersukan alamatnya tak senang duduk dia...
dia jarang rehat kat rumah tidur2 ke lepas balik dari sekolah..
kadang2 sebelah malam beliau main badminton pulak..
akibatnya letih la badan beliau apabila siang bekerja dan bersukan
kadang2 sampai ke malam hari...(tapi malam ni jarang dah sekarang)

Bila saya dah jadi ahli shaklee dan dah kenal produk2 hebatnya
maka saya belanja dia set kecergasan.. PERFORMANCE DRINK..
Alhamdulillah... beliau suka sangat minum air ni.. katanya dah macam
iron man kuat je rasa badan nak bersukan.. badan tak letih sangat
sentiasa bertenaga sepanjang tempoh waktu bersukan...

Saya pulak suka minum dua2 air ni... beza dengan suami dia takmau
minum ESP.. katanya "tanaklah tu kan untuk tambah susu"

haha alasan tak boleh blaaa.. laki bini boleh je minum ESP ni.. hihi..
memang niat nak minum esp ni untuk tambahkan susu badan...
tapi benefit untuk esp  ni banyak sangat.. tu pasal esp jadi hot selling...
ramai sangat la jadi peminum setia esp ni termasuk saya..
kira 2 set ni stok wajib ada kat rumah.. kalau takde susah hati wooo...

saya seorang tokey coklat. kadang2 kalau dapat tempahan banyak
seharian pernah saya buat coklat.. beza dulu tak minum set cergas ni..
dulu sakit2 pinggang.. badan letih yang hamat.. tapi bila ada set ni
saya tak risau dah nak buat coklat berejam2 pun takpe...

perut pun tak rasa lapar sangat sebab esp ni mengenyangkan.. badan pun
 bertenaga je.. takde dah sakit2 badan..yang saya suka kulit akan jadi 
cantik bila minum esp ni berterusan, susu badan pun maintain..


untuk pertanyaan dan pembelian...
BERT [SID 1074830]
0168880684
bertshaklee@gmail.com



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...