Wednesday, June 25

Tolong...! saya dicekik!!!



Ini kisah benar saya sendiri... bukan cerita rekaan...
Berlaku dalam rumah sendiri.. kisahnya begini yaa...



Di dalam rumah.. dari bilik ke ruang tamu...
Tiba2 tekak tak selesa... macam dicekik...!
Nak bernafas pun susah! Nak bercakap lagi susah!

Saya terus menuju ke suami sambil berlari..
Tunjukkan pada leher saya yang sakit dicekik!
Dia tak paham! Kenapa dia tanya... alaaaaa
Dalam hati cakap "bang tolongg antu cekik.. tolong"

Tapi suara tak boleh keluar... saya buat isyarat sakit
Kat bahagian leher... Adoiii sakitnya kene cekik..
Cemana nak buat ni... rasa nak mati sakitnya!!

Tanpa sempat cik asven selamatkan saya akhirnya
Saya pun pulih.. dan tersedar... ya Allah legaaa!
Hilang dah rasa dicekik... tatkala mata terbuka
Dan terjaga dari mimpi.. baru ku tau kenapa
Gue tercekik.. ada insan comel di atas badan ku
Yang sedang menyusu dan tertidur di atas badan ku
Sambil tanggannya terlanding baekk punya atas
Leherku sehingga ku tercekik dalam mimpi...

Dengan perlahan ku turunkan anak bujang ku
Encik Isaac Nawfal itu dari atas badan ku...
Cizzzz.. tercekik sebab tangann beliau rupanya!
Ingatkan hantu yang cekik dalam mimpi tadi..
Hahahahaha.. sakit woii... siap masuk dalam mimpi!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...